«Als je er leuk uitziet, ski je ook heter» 🤣

Ooit eens in de lift gezeten in Westendorf en er zaten, ik denk een man en zijn schoonzoon, bij me in de gondel. Had mn helm en bril nog op dus was aardig incognito. Begint die schoonzoon trots te vertellen over hoe blij hij is met zn nieuwe puffy bogner jasje. Zegt hij daarna, jaahh ik denk niet dat ik nu mn ski’s nog op mn schouder ga dragen, straks beschadigd die. Ik moest er van grinniken waarop ze me beide aankijken, daar ging mn cover. Iedereen moet dragen wat ie wil maar ik denk als je gaat skiën doe dan kleding aan die daar bij hoort en evt tegen een stootje kan. Je gaat toch ook niet met een 3 delig pak in de tuin aan het werk.

*bericht bewerkt door JMI op 18 feb 2024 23:42

Mijn ervaring is, hoe belangrijker de kleding kwa mode dan he! hoe beroerder het ski niveau.

Ze willen de Blitz maken…maar je maakt meer een Blitz imo als je netjes en goed die piste afkomt ipv als “barbie en ken” rond te lopen.

Ach, de Telegraaf. Als het in die krant over wintersport gaat, dan is het vaak onzin. Misschien moet ik erbij zeggen, dat het vaak ook onzin is wat er in die krant staat als het niet over wintersport gaat.

peterpos op 18 feb 2024 20:55

Ach de Telegraaf valt nog mee, het word pas echt slecht als het van de AD groep komt.

Born to Ride

Bwa italianen kennen er toch ook iets van hoor… “m’as tu vu”… is in 't italiaans gewoon “fare bella figura” en daar doet elke italiaan wel aan mee, sommigen dus ook op de pistes ;-)

's Zomers kan ik echt niet tippen/volgen met de elegante italianen, grootste zonnebril, alles perfect in tune… dan loop ik erbij als een afgelikte boer… en 't toppunt van belediging is dan als ze me bv aan de zee in 't Duits aanspreken… zie ik er dan echt uit als zo’n witte sokken sandalen Duits?! ;-)

PS: DSvier… ik kom toch niet zoveel Bogner mensen tegen in de dolomieten, ik ken er maar eentje een beetje en die staat in de top tien lijst van meeste km’s per seizoen ;-) :-P

Asterino op 18 feb 2024 21:12

Ik denk dat het vooral een verzonnen verhaal is. Bladvulling. Nederlanders herken ik doorgaans aan dat ze Nederlands praten. Verder zijn ze echt niet specifiek herkenbaar… En dan zie ik ze juist vaak in Wedze of spul van Lidl. Net als heel veel andere nationaliteiten.

En er zijn natuurlijk altijd ijdeltuiten bij die zowel op als naast de piste met opvallender kleding rondlopen (guilty), maar dat geldt toch ook eigenlijk wel voor alle nationaliteiten.

DSvier op 18 feb 2024 22:32

Elke paar jaar zijn andere merken hot en happening. Ik ben gestopt met het najagen van dragen van specifieke merken. Na jaren een van de eerste Hardshell jassen (oneill) te hebben gedragen moest er een vervanger komen. Ziener, Mammut,The Northface allemaal 500 euro plus. Toen toevallig bij Decathlon een Wedze Hardshell 900 gezien en gekocht. Laat ik het eens testen. Simpel weg top spul, goed ademend. Dat is voor mij het belangrijkste. Ik heb het namelijk altijd warm en ski zonder voering tot -5 tot -7. Nu heb ik 2 Hardshell broeken en jassen van de Decathlon. Maar ook heb ik Freeride en piste ski’s en schoenen. Ook hier kan ik zeggen zeer tevreden over de kwaliteit. Wel kies ik altijd voor de 900 serie. Na 35 jaar, 60 weken skiën, 6 paar skischoenen en ski’s durf ik met zekerheid te zeggen dat Wedze uitstekend materiaal maakt. Wat de mensen denken over Wedze zegt meer over hen dan mij.

Haha prototype forumganger hier: wingman 82 en een meekleurende lidl bril toch. One size fits all.

Edwin van Riel

Decathlon nmm: altijd best goede (instap)waar voor je geld. Hebben er ook wel eea van in huis voor sporten die we niet al te fanatiek beoegenen.

Wil je wat meer/zwaarder/geavanceerder, ben je op veel vlakken vrij snel klaar faar.

Gijs (gigigki.com) indertijd over topmodel ski 900: “ Conclusie
De ski is goedkoop en zo skiet ie ook. Hij draait snel maar ongecontroleerd. Ondanks de houten kern is van vertrouwen of stabiliteit niet echt sprake. Ik zou voor de prijs op zoek gaan naar een overjarig of tweedehands ski.”

Edwin van Riel

Ooit eens in de lift gezeten in Westendorf en er zaten, ik denk een man en zijn schoonzoon, bij me in de gondel. Had mn helm en bril nog op dus was aardig incognito. Begint die schoonzoon trots te vertellen over hoe blij hij is met zn nieuwe puffy bogner jasje. Zegt hij daarna, jaahh ik denk niet dat ik nu mn ski’s nog op mn schouder ga dragen, straks beschadigd die. Ik moest er van grinniken waarop ze me beide aankijken, daar ging mn cover. Iedereen moet dragen wat ie wil maar ik denk als je gaat skiën doe dan kleding aan die daar bij hoort en evt tegen een stootje kan. Je gaat toch ook niet met een 3 delig pak in de tuin aan het werk.

JMI op 18 feb 2024 23:37

Geen idee waar het idee vandaan komt dat Bogner technisch geen goed spul maakt. Is niet mijn ervaring.

Dus de vergelijking met een 3d pak gaat echt mank.

Elke paar jaar zijn andere merken hot en happening. Ik ben gestopt met het najagen van dragen van specifieke merken. Na jaren een van de eerste Hardshell jassen (oneill) te hebben gedragen moest er een vervanger komen. Ziener, Mammut,The Northface allemaal 500 euro plus. Toen toevallig bij Decathlon een Wedze Hardshell 900 gezien en gekocht. Laat ik het eens testen. Simpel weg top spul, goed ademend. Dat is voor mij het belangrijkste. Ik heb het namelijk altijd warm en ski zonder voering tot -5 tot -7. Nu heb ik 2 Hardshell broeken en jassen van de Decathlon. Maar ook heb ik Freeride en piste ski’s en schoenen. Ook hier kan ik zeggen zeer tevreden over de kwaliteit. Wel kies ik altijd voor de 900 serie. Na 35 jaar, 60 weken skiën, 6 paar skischoenen en ski’s durf ik met zekerheid te zeggen dat Wedze uitstekend materiaal maakt. Wat de mensen denken over Wedze zegt meer over hen dan mij.

Geniet_op_skivakantie_ op 19 feb 2024 07:17

Wedze heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Maar top? Dat soort meningen zie ik hier eigenlijk steevast alleen van mensen die zich net enkele dagen daarvoor hebben aangemeld…

Verder niets tegen Decathlon, ik kom er ook wel eens. Laatste wat ik er gekocht heb was een tarp die waterdicht had moeten zijn en niveau vergiet was. Is zonder zeuren netjes omgeruild. Benieuwd of de nieuwe wel waterdicht blijkt te zijn. Maar kom niet aan met dat Decathlon net zo goed is als topmerken, want dat is echt onzin (en kan ook niet voor dat geld).

Toevallig setje skis gekocht via de decathlon paar weken terug. Ok eigenlijk via een van hun zgn “partners”, geleverd door een skishop in alpe d huez. Oude print, model verder ongewijzigd en prijs erg mooi (deacon 72 master) alhoewel hij op de site van D alsallmountain damesski stond. Soms zit het mee, besteld en bleek zowaar gewoon voor de aangegeven orijs geleverd te worden. Had eigenlijk een nail verwacht van “foutje, sorry” of “net uitverkocht” of zo.

Edwin van Riel

Toevallig setje skis gekocht via de decathlon paar weken terug. Ok eigenlijk via een van hun zgn “partners”, geleverd door een skishop in alpe d huez. Oude print, model verder ongewijzigd en prijs erg mooi (deacon 72 master) alhoewel hij op de site van D alsallmountain damesski stond. Soms zit het mee, besteld en bleek zowaar gewoon voor de aangegeven orijs geleverd te worden. Had eigenlijk een nail verwacht van “foutje, sorry” of “net uitverkocht” of zo.

evr66 op 19 feb 2024 08:09

Heeft een roos verfje evr66 dus kan toch alleen maar een vrouwenski zijn :-p

Elke paar jaar zijn andere merken hot en happening. Ik ben gestopt met het najagen van dragen van specifieke merken. Na jaren een van de eerste Hardshell jassen (oneill) te hebben gedragen moest er een vervanger komen. Ziener, Mammut,The Northface allemaal 500 euro plus. Toen toevallig bij Decathlon een Wedze Hardshell 900 gezien en gekocht. Laat ik het eens testen. Simpel weg top spul, goed ademend. Dat is voor mij het belangrijkste. Ik heb het namelijk altijd warm en ski zonder voering tot -5 tot -7. Nu heb ik 2 Hardshell broeken en jassen van de Decathlon. Maar ook heb ik Freeride en piste ski’s en schoenen. Ook hier kan ik zeggen zeer tevreden over de kwaliteit. Wel kies ik altijd voor de 900 serie. Na 35 jaar, 60 weken skiën, 6 paar skischoenen en ski’s durf ik met zekerheid te zeggen dat Wedze uitstekend materiaal maakt. Wat de mensen denken over Wedze zegt meer over hen dan mij.

Geniet_op_skivakantie_ op 19 feb 2024 07:17

Wedze heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Maar top? Dat soort meningen zie ik hier eigenlijk steevast alleen van mensen die zich net enkele dagen daarvoor hebben aangemeld…

Verder niets tegen Decathlon, ik kom er ook wel eens. Laatste wat ik er gekocht heb was een tarp die waterdicht had moeten zijn en niveau vergiet was. Is zonder zeuren netjes omgeruild. Benieuwd of de nieuwe wel waterdicht blijkt te zijn. Maar kom niet aan met dat Decathlon net zo goed is als topmerken, want dat is echt onzin (en kan ook niet voor dat geld).

DSvier op 19 feb 2024 07:51

Waarschijnlijk is de kern van het verhaal dat de “expert” lijn van Decathlon een gemiddelde lijn is van de “top” merken. Voor mij is het top want het voldoet aan mijn verwachtingen en gebruik. Ik kan daar prima mee leven.

Wat betreft de ski’s. Vergeleken met Nederlandse skiërs ski ik meer dan bovengemiddeld goed. De ski’s passen daar prima bij. De review die je hebt gestuurd herken deels wel. Carven gaat goed, (verse) aangedrukte sneeuw perfect. IJzige pistes zijn idd een dingetje. Je verliest dan idd snel grip. Dan zoek ik gewoon de “hopen losse sneeuw” op en ga dan met volledige controle de berg af. Op snelheid max 80 gaan ze prima en blijven ze stabiel. Conclusie voor de gemiddelde Nederlandse skiër zijn de ski’s uitstekend, voor de gemiddelde Oostenrijkse skiër zijn ze misschien aan de gemiddelde kant.

Voor beide geldt je betaalt niet de hoofdprijs, maar je krijgt wel prima materiaal. Je moet jezelf wel afvragen wat je wil en nodig hebt. Maar het wegzetten van Wedze als typisch Nederlands of slecht spul vind ik oppervlakkig en niet inhoudelijk.

De Kern van het verhaal is mi dat er altijd een bepaalde prijs/kwaliteit verhouding is en die is bijvoorbeeld voor Decathlon vaak (heel) goed. De duurdere merken hebben simpel gezegd vaker een slechtere verhouding, maar is vaak echt wel (heel) veel beter spul, alleen de prijs is hoog en daar betaal je voor (en ook groot deel voor het merk). En daar is alles in dit topic om begonnen, er zijn best veel mensen in Nederland die het goed hebben (zeker gezien de drukte tijdens onze wintersport) en bereid zijn om meer te betalen voor luxe spullen met ieder zijn eigen beweegredenen. Ik zelf kijk naast prijs/kwaliteit ook naar frequentie. Als ik iets veel gebruik draag mag het mij best wel heel wat kosten, maar als ik iets niet vaak verwacht te gebruiken is voor mij een mindere kwaliteit (merk) ook een dikke prima.

MW Janssen

Als ik mensen zie in Goldbergh, Borgner, Dope, Montec of andere popi jopi en/of onnodig dure modemerken dan is het enigste wat ik denk: Die zullen vast niet kunnen skiën.

Ze zijn er in elk geval nooit voor een sportieve vakantie in alle omstandigheden, maar lekken een paar afdalingen in het zonnetje en dan weer zitten op het terras. Dit zijn uiteraard de vooroordelen die ik en mijn vrienden hebben over dit soort merken.

Al heb ik zelf dan ook geen instagram/tiktok, dus ben ik daar ook niet beïnvloedbaar door.

Ondertussen doe ik al ruim meer dan 10 jaar met dezelfde ski-jas…

Als ik mensen zie in Goldbergh, Borgner, Dope, Montec of andere popi jopi en/of onnodig dure modemerken dan is het enigste wat ik denk: Die zullen vast niet kunnen skiën.

Ze zijn er in elk geval nooit voor een sportieve vakantie in alle omstandigheden, maar lekken een paar afdalingen in het zonnetje en dan weer zitten op het terras. Dit zijn uiteraard de vooroordelen die ik en mijn vrienden hebben over dit soort merken.

Al heb ik zelf dan ook geen instagram/tiktok, dus ben ik daar ook niet beïnvloedbaar door.

Jeroen999 op 19 feb 2024 09:26

ik voel me zeker niet aangesproken maar is het verplicht om er een sportieve vakantie van te maken? Ieder zijn eigen vakantie toch. Ik zelf ga meerder keren en afhankelijk van het gezelschap is het soms wat meer terras / apres ski en de andere keer van 8 tot 4 knallen…en ik vermaak me in alle gevallen omdat ik me gelukkig prijs dat ik op de berg kan staan (en ook nog beneden kom ook nog)

MW Janssen

Ik snap dan weer niet echt dat mensen er blijkbaar zoveel moeite mee hebben dat er andere mensen plezier aan hebben om er leuk uit te zien. Laat ze lekker, ik heb er geen last van.

Het feit dat je het zelf onnodig vind, betekent niet dat dat voor iedereen geldt. Als jij blij wordt van een jas van € 700,-, prima toch? Als voor jou een jas van de Decathlon top is, ook prima. Misschien maak je die keus vanwege je portemonnee, misschien niet. Misschien kan je heel goed skiën, misschien niet.

Dit soort topics mondt helaas vaak uit in het wegzetten van mensen die andere keuzes maken (kunnen maken?) dan de poster zelf, als allerlei flauwe stereotypes…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Nou ben ik toch benieuwd. Ik heb veel Peak Performance spullen. Ultra duur maar ik vind het erg fijn. Ook een (dure) Arcteryx jas. Een Ortovox rugzak omdat die een goed draagsysteem voor ski’s heeft én een rugprotector.
Valt dat ook in deze categorie?

Dope/montec heeft wel echt een enorm slechte reputatie overal (yt/fb/fora) zie mensen het alleen maar uitkotsen, maar ik snap niet zo goed waarom.

Ry33 op 18 feb 2024 22:40

Snap het ook niet zo goed, volgens mij puur omdat je de stijl goed kunt herkennen en veel mensen een matchende set dragen.

Als ik mensen zie in Goldbergh, Borgner, Dope, Montec of andere popi jopi en/of onnodig dure modemerken dan is het enigste wat ik denk: Die zullen vast niet kunnen skiën. Dit zijn uiteraard de vooroordelen die ik en mijn vrienden hebben over dit soort merken.

Jeroen999 op 19 feb 2024 09:26

Dope/Montec is wat mij betreft meer vergelijkbaar met Decathlon dan Bogner etc. Relatief betaalbaar en toch een goede kwaliteit membraam. Heb vorig jaar 5 bibs gepast van rond de 200 euro en de Montec voelde gewoon het beste aan. Inmiddels een dag of 30 mee geskied en doet zijn werk perfect. Genoeg zakken, goede, degelijke stof en ritsen, veel ventilatie, voert vocht af en houdt het buiten, ook bij natte omstandigheden en als we in de sneeuw naast de piste pauzeren.

Snap niet dat mensen zo graag oordelen over wat iemand anders aan heeft of doet op vakantie. Mijn Decathlon broek van 60 euro heeft het 40 skidagen volgehouden voor hij bij slecht weer of naast de piste zitten wat vocht door liet. Niet iedereen heeft het budget voor GTX spul van de “geaccepteerde merken” als Norrona, HH of Aceteryx, en iedereen die liever op het terras zit skiet mij in elk geval niet in de weg.

Nou ben ik toch benieuwd. Ik heb veel Peak Performance spullen. Ultra duur maar ik vind het erg fijn. Ook een (dure) Arcteryx jas. Een Ortovox rugzak omdat die een goed draagsysteem voor ski’s heeft én een rugprotector.
Valt dat ook in deze categorie?

DrPhil op 19 feb 2024 10:05

Ja.

Dus jij kan niet skiën en zit de hele dag op het terras te hangen. ;)

en iedereen die liever op het terras zit skiet mij in elk geval niet in de weg.

Thehenk op 19 feb 2024 10:18

Belangrijk punt. Hulde voor de mensen die 2 tot 3 afdalingen doen en vervolgens toeschouwer gaan zijn. ;)

Als ik mensen zie in Goldbergh, Borgner, Dope, Montec of andere popi jopi en/of onnodig dure modemerken dan is het enigste wat ik denk: Die zullen vast niet kunnen skiën.

Ze zijn er in elk geval nooit voor een sportieve vakantie in alle omstandigheden, maar lekken een paar afdalingen in het zonnetje en dan weer zitten op het terras. Dit zijn uiteraard de vooroordelen die ik en mijn vrienden hebben over dit soort merken.

Al heb ik zelf dan ook geen instagram/tiktok, dus ben ik daar ook niet beïnvloedbaar door.

Jeroen999 op 19 feb 2024 09:26

Heb ik toevallig net een Montecje gekocht hahaha. Ik dacht niet te duur voor een mannentripje waar de kans om ergens iets te vergeten of kapot te maken net iets groter is, dan tijdens de vakantie met de kids. In de gebieden waar ik kom zie ik het trouwens echt zelden tot nooit, dus was niet echt op de hoogte dat dit een terraszitters merk was. Trouwens niets mis met lekker op het terras zitten!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Het feit dat je het zelf onnodig vind, betekent niet dat dat voor iedereen geldt. Als jij blij wordt van een jas van € 700,-, prima toch? Als voor jou een jas van de Decathlon top is, ook prima. Misschien maak je die keus vanwege je portemonnee, misschien niet. Misschien kan je heel goed skiën, misschien niet.

Dit soort topics mondt helaas vaak uit in het wegzetten van mensen die andere keuzes maken (kunnen maken?) dan de poster zelf, als allerlei flauwe stereotypes…

Roy83 op 19 feb 2024 09:54

👋 TS hier. Het was niet mijn bedoeling om mensen die andere keuzes maken op welke manier dan ook weg te zetten. Ik vond a) de tittel grappig want volgens mij is er geen relatie tussen hoe je er uit ziet en hoe je skiet, en b) na ruim 20 jaar in het buitenland te hebben gewoond, valt het me op dat NLers er over het algemeen makkelijk uit te plukken zijn op de piste. En dat is zeker hier in Noorwegen leuk, want je kunt ze verrassen als je plots samen in de lift zit 😉 Nix mis met wintersporters die blij worden van glitters, Goldbergh etc, maar om nou te zeggen dat je daardoor beter skiet 🤷‍♀️

Ondertussen doe ik al ruim meer dan 10 jaar met dezelfde ski-jas…

Pistenbully123 op 19 feb 2024 09:33

Absoluut dit, zolang het nog goed zit en wind/waterdicht is hoef ik niet te veranderen. Ik kijk overigens wel graag naar alle matching outfits en glinsterende gouden/zilveren jasjes met bontkraag, maar dat is weer een ander verhaal ;)
Ik hou vooral van lekker zittende kleding zonder naar bepaalde merk te kijken. Prijs is waar ik vooral naar kijk. En om toch maar een beetje mee te gaan met de mode probeer ik als snowboarder er wel een beetje gaaf uit te zien met bijbehorende kunde op de piste.

Waarschijnlijk is de kern van het verhaal dat de “expert” lijn van Decathlon een gemiddelde lijn is van de “top” merken. Voor mij is het top want het voldoet aan mijn verwachtingen en gebruik. Ik kan daar prima mee leven.

Wat betreft de ski’s. Vergeleken met Nederlandse skiërs ski ik meer dan bovengemiddeld goed. De ski’s passen daar prima bij. De review die je hebt gestuurd herken deels wel. Carven gaat goed, (verse) aangedrukte sneeuw perfect. IJzige pistes zijn idd een dingetje. Je verliest dan idd snel grip. Dan zoek ik gewoon de “hopen losse sneeuw” op en ga dan met volledige controle de berg af. Op snelheid max 80 gaan ze prima en blijven ze stabiel. Conclusie voor de gemiddelde Nederlandse skiër zijn de ski’s uitstekend, voor de gemiddelde Oostenrijkse skiër zijn ze misschien aan de gemiddelde kant.

Voor beide geldt je betaalt niet de hoofdprijs, maar je krijgt wel prima materiaal. Je moet jezelf wel afvragen wat je wil en nodig hebt. Maar het wegzetten van Wedze als typisch Nederlands of slecht spul vind ik oppervlakkig en niet inhoudelijk.

Geniet_op_skivakantie_ op 19 feb 2024 08:27

Ik heb slechts aangegeven dat ik Nederlanders vaak in Wedze en Lidl spul zie, net als andere nationaliteiten. Dat is 100% neutraal en ik kan mij niet voorstellen dat ik daarmee een heel opvallende observatie deed.

Ten aanzien van het reclame maken voor Wedze, sorry… bespreken van de kwaliteit van Wedze: het lijkt mij hier off topic. ;)

*bericht bewerkt door DSvier op 19 feb 2024 11:42

Als ik mensen zie in Goldbergh, Borgner, Dope, Montec of andere popi jopi en/of onnodig dure modemerken dan is het enigste wat ik denk: Die zullen vast niet kunnen skiën.

Ze zijn er in elk geval nooit voor een sportieve vakantie in alle omstandigheden, maar lekken een paar afdalingen in het zonnetje en dan weer zitten op het terras. Dit zijn uiteraard de vooroordelen die ik en mijn vrienden hebben over dit soort merken.

Al heb ik zelf dan ook geen instagram/tiktok, dus ben ik daar ook niet beïnvloedbaar door.

Jeroen999 op 19 feb 2024 09:26

Als ik geïnteresseerd ben of iemand goed kan skiën pleeg ik te kijken naar hoe iemand de berg afkomt in plaats van in welke kleding.

En leuk om te lezen dat deze mensen er NOOIT zijn voor een sportieve vakantie in alle omstandigheden. Dan doe ik dus kennelijk iets fout…

Nix mis met wintersporters die blij worden van glitters, Goldbergh etc, maar om nou te zeggen dat je daardoor > beter skiet 🤷‍♀️

DeiNorge op 19 feb 2024 11:03

Ilka Stuhec vindt dit niet leuk…

*bericht bewerkt door DSvier op 19 feb 2024 11:46

@deinorge posters in dit topic, zeker niet jij als topicstarter! Was niet de bedoeling dat jij je aangesproken voelde, geloof dat wij er aardig hetzelfde instaan:)

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Wat raar dat beoordelen van andermans uitrusting. Wat kan mij het schelen of ze Bogner of een overall uit de jaren 80 aan hebben. Zolang ik maar geen last heb van wintersporters die mijn behoeftes in de weg staan. Maar eerlijk gezegd zie ik liever een beetje verzorgt ogende wintersporters dan zij die net doen 0f ze het kunnen door rare troep aan te trekken (want dat is ook zo’n typische soortje). Maar dan nog, wanneer ik in de après-ski sta en de muziek, bier en sfeer is goed: Who cares!?, In de back bowl in een halve meter vers: Who Cares!?, lekker scarven op een heerlijke blauwe of rode zonnige piste: Who Cares!?
Mijn inziens heeft kleding niets te maken met board- of ski techniek, dus wat kan mij het schelen.
Ik denk dat we te vaak een externe reden zoeken om ons zelf beter te voelen dan dat we werkelijk zijn.
Go hard, Go save

Wat raar dat beoordelen van andermans uitrusting. Wat kan mij het schelen of ze Bogner of een overall uit de jaren 80 aan hebben. Zolang ik maar geen last heb van wintersporters die mijn behoeftes in de weg staan. Maar eerlijk gezegd zie ik liever een beetje verzorgt ogende wintersporters dan zij die net doen 0f ze het kunnen door rare troep aan te trekken (want dat is ook zo’n typische soortje). Maar dan nog, wanneer ik in de après-ski sta en de muziek, bier en sfeer is goed: Who cares!?, In de back bowl in een halve meter vers: Who Cares!?, lekker scarven op een heerlijke blauwe of rode zonnige piste: Who Cares!?
Mijn inziens heeft kleding niets te maken met board- of ski techniek, dus wat kan mij het schelen.
Ik denk dat we te vaak een externe reden zoeken om ons zelf beter te voelen dan dat we werkelijk zijn.
Go hard, Go save

@fransl Wat bedoel je met rare troep.? Van die carnavals pakken??

*bericht bewerkt door KKJB op 19 feb 2024 12:04

Plaats een reactie