Condities Saalbach Hinterglemm

Hoi allemaal,
Morgen vertrekken we op wintersport naar Fieberbrunn. Is er iemand onlangs nog geweest die ons iets kan vertellen over de condities daar en of er delen heel goed of juist wat minder zijn?
Alvast bedankt!

Morgen gaat het fors sneeuwen hier dus hoe de condities nu zijn zegt niets over hoe het vanaf zaterdag is. Wij zitten er nu en hebben alles gehad, van de meest dramatische natte sneeuwhopen tot lekker strakke pistes. De ochtenden zijn prima, na 1100 uur kan je het beste uit de dalen wegblijven. Nadeel daarvan is dat je wel wat beperkter bent met de tochten.

Begin van de week van Fieberbrunn naar Leogang geskied en die voel ik nog in de benen, terwijl wij dit normaal gesproken op het grootste gemak doen.

Afrondend, je kan prima skieen maar het is zeker niet het beste jaar…

Vorige week geweest kan dus niet zeggen hoe het nu is, toen was het tot de donderdag boven 1500 meter echt heel goed, ski wat langer door in de ochtend zodat je voor de lunch de beste pistes hebt gehad.
Vorige week zelf the challenge nog geskied dus het is zeker mogelijk

Als de voorspellingen uitkomen zit je goed!
Beneden 24 boven 40 cm
Mijn duimen draaien 🤞

Ik zou je geld in je zak houden.
Niet gaan dus.
Nog nooit zo een beroerde sneeuw gehad .
Nou ja sneeuw ijs en pap sneeuw bedoel ik.
Slecht zicht regen.
Het is veel te warm.
Als je alleen s’morgens kan skiën is de wintersport wel erg duur. @GeertHelden

Pistes onderin is hard werken maar op de toppen is het heerlijk.

Morgen zal er na verluid 40cm gaan vallen wat voor betere condities zal leiden.

Ach het is wat je ervan maakt. Wij vermaken ons prima, zitten gewoon wat langer op het terras of in de bar.

Zitten deze week op de camping in Fieberbrunn. Condities zijn deze week wisselend, veel papsneeuw zeker later op de dag. Gisteren was top, strakke pistes. Vandaag al vanaf de ochtend papsneeuw dus al snel uitgeskied en in de zon gaan zitten.
Maar de voorspellingen zien er goed uit, ik vind het jammer dat we morgen weer huiswaarts gaan.

Dank voor de reacties allemaal!!

Wij vertrekken morgen met de trein hoor! Heb al van vrienden gehoord dat er nu sneeuw aankomt, de temperatuur daalt en er kraakhelder weer aankomt komende week.

Samengevat dus verse sneeuw, goede temperaturen en zicht. Wordt een mooie week!

Plaats een reactie