Shortski (half) maart

Hoi,
Ik zou graag in maart nog een shortski doen.
Ik zoek eventueel nog 1 of 2 personen die ook zouden willen gaan en zich kunnen vinden in mijn omschrijving.
Ik ben 43, vrouw, kan redelijk rood af op de ski’s maar hou er niet van echt snel te gaan. Je zal me niet snel in een après ski vinden of in een drukke eettent aan de piste. Ik hou eerder van de rust.
Verder zou ik wel nog een eerste snowboardles willen doen om eens uit te proberen.

Nu wil ik graag naar een sneeuwzeker gebied (afgelopen week maar 1 dag echt kunnen skiën vanwege de slechte condities). Liefst met bus ivm nachtreizen en dus extra dagen skiën.
Geen idee waar ik dat kan vinden. Alle busreizen die ik kan vinden zijn voor een hele week.
Of is er nog iemand die een reismaatje zoekt en plek heeft in de auto? Ik kan wel autorijden maar op vreemd terrein vind ik dit wel spannend.

Tips en ideeën zijn welkom.

Groetjes, sneeuwballetje

Beste,

even polsen of u al personen gevonden heeft ? mvg

Nee helaas. Busreizen of treinreizen niet gevonden voor de periode van 8-11 maart (aankomend weekend). 1 reis had nog gekund maar was 1 dag tekort voor wat ik wilde en is inmiddels ook niet meer beschikbaar als busreis, alleen nog eigen vervoer.

Wel contact gehad met een aantal personen maar niemand gevonden die mee kon.
Dus dan ook maar niets geboekt.

Volgende periode dat ik kan zou pas het Paasweekend zijn (woensdagmiddag/avond vertrek en zondag-/maandagavond weer terugrijden.
Ik vrees alleen dat het rond die tijd weer druk is op de pistes, veel te dure accommodaties en slechte sneeuwcondities. Alles wat ik wilde vermijden door komend weekend te gaan. Helaas kan ik de 2 weekenden voor Pasen zelf niet door afspraken.

Bij Sunweb zijn er shortski reizen met de bus. Het is wel donderdagavond vertrekken
Vrijdag tot en met zondag skiën en maandag ochtend/voormiddag weer thuis.

Dat doen ze zo omdat ze vrijdagavond de mid-weekskiërs mee terug naar huis nemen en zondagochtend de volgende mid-weekskiërs aankomen. Die skiën dus van zondag tot en met vrijdag.

Dirk - LIVE unITed

Plaats een reactie