Les Gets geschikt voor snowboarders?

Ik twijfel over fles Gets volgend jaar. Normaal is het Saalbach, wat ik fantastisch vindt, maar aangezien vrienden naar Les Gets gaan twijfel ik om daar eens te gaan kijken.
Dochter snowboart en wil dus geen sleepliften of veel vlakke stukken. Jullie ervaring met dat gebied?

Ik heb veel ervaring;)

Er zijn wel wat stukken. Vooral voor als je van les gets terug wil naar morzine. (Wij zitten in morzine)

Verder als ze een beetje goed(durft op de 2 skiwegen) is en je de weg kent dan hoef je in
principe niet te steppen.

Avoriaz en Zwitserland zelfde weinig stukken waar je moet steppen. Op een paar skiwegen na maar daar kan je omheen.

Ik zal eens kijken of ik dat eens een keer kan arceren.

Sleepliften hoef je niet te doen in les gets. Alleen als je in het snowpark wil komen.

In Zwitserland en chatel wel… daar ontkom je niet aan.

Maar ja als ze nog niet durft dan denk ik dat je wel eens moet steppen. Maar daar heb je een skiend familie lid voor toch?

Meeste kun je inderdaad wel omzeilen. Morgins zit wel wat vlakke stukken ook. Maar met een beetje goed je board waxen, kom je ook al een heel eind.
Sleepliften hoef je daar inderdaad ook niet te nemen.

Dank. Wat is in Les Gets dé skilift waar je dichtbij wilt zitten? :-)

Dank. Wat is in Les Gets dé skilift waar je dichtbij wilt zitten? :-)

femh op 27 feb 2024 20:30

De Chavannes Express.