Flachau sneeuwkwaliteit ?

Wij willen van 22-24 mrt nog met een groepje gaan skiën en vliegrn op Salzburg. Is Flachau dan nog een optie vwb sneeuw (ligt op 920m). Wat zou een leuk en hoger alternatief kunnen zijn inclusief gezellige apres ski?

Obertauern

Als jij de temperatuur kunt voorspellen, dan kan ik zeggen hoe de sneeuwkwaliteit is. De hoeveelheid zal niet het probleem zijn, maar de kwaliteit gedurende de dag hangt sterk af van de temperatuur.

*bericht bewerkt door Taan op 11 mrt 2024 08:59

Het ziet er op dit moment iig niet zo goed uit maar dat had je zelf ook wel kunnen opzoeken.
als je toch gaat vliegen waarom ga je dan niet nar een plek waar gegarandeerd goede sneeuw ligt? (zuidkant)

Ik zit deze week in Flachau en het is echt dramatisch. Wij zijn vandaag naar Schladming gereden, hier is het een stuk beter maar ook geen vetpot.

Ik zou dus niet naar Flachau gaan.

Had je dan niet beter naar Zauchensee kunnen gaan? Is dichterbij.
Maar Flachau zou ik nu iig niet meer heen gaan.

Wat is er dramatisch? Te warm?

Had je dan niet beter naar Zauchensee kunnen gaan? Is dichterbij.
Maar Flachau zou ik nu iig niet meer heen gaan.

Hunter op 11 mrt 2024 13:29

Gaan we ook nog heen maar vind Flachau sowieso tegenvallen qua pistes, weinig uitdaging. En erg druk ook al is het geen hoogseizoen. > Wat is er dramatisch? Te warm?

DrPhil op 11 mrt 2024 14:02

Pistes zijn om 10 uur al niks meer waard. Is inderdaad te warm en ook vrij druk.

Plaats een reactie