Waar heen?

Ik ga 21 tot 24 maart skiën. Ik kan de keuze maar niet maken waar heen. Volgende week gaan de temperaturen weer de lucht in. Dus wat is wijsheid. Sölden,ischl, obertaurn, serfaus, st anton. Oostenrijk heeft zoals jullie zien mijn voorkeur.

*bericht bewerkt door mans77 op 13 mrt 2024 20:02

Ik ga morgen in Serfaus/Fiss skiën. Als ik er morgenavond aan toekom kan ik eventueel wat over de condities vertellen. Ik kan echter vanuit mijn huis de sonnenbahn zien, daar is weinig van over. Er ligt nog een smal, sneu strookje sneeuw tot Ladis. Alles daarom omheen is ‘groen’.

Woont zo nu en dan in Kaunerberg

Vandaag paar uur in Fiss geskied. Om 10u waren de laaggelegen pistes o.a. de Moseralm al zeer slecht. Sneeuw leek meer ‘kristal’ dan wat anders. De ‘Noordzijde’ daarentegen zeer goed, maar enkele uurtjes later was het ook hier een stuk minder. Maar dit kwam vooral omdat zo’n beetje iedereen hier aan t skiën was.
Volgens andere waren diverse pistes in Serfaus slecht en kwamen zij daardoor naar de Noordzijde. Vooral de pistes om weer beneden te komen. Als ik jouw was en een andere optie zou hebben zou ik die zeker overwegen.

Woont zo nu en dan in Kaunerberg

Gooi het er toch maar in. Zitten nu 3 dagen in Livigno, maar de pistes zijn echt top. Geen slush of pap hobbels.

null

*bericht bewerkt door CJAHulskamp op 15 mrt 2024 18:54

May the ski force be with you !!

Vandaag in Nauders. Pistes zijn hier prima. Zeker een aanrader

Woont zo nu en dan in Kaunerberg

Vandaag in Nauders. Pistes zijn hier prima. Zeker een aanrader

kesman op 16 mrt 2024 11:20

Liggen ook veelal gunstig t.o.v. de zon natuurlijk, de pistes in Nauders.

Plaats een reactie