Waar skiën met Pasen

Beste forumleden,

Ik wil graag een lang weekend (donderdag-maandag) gaan skiën met mijn zoon van 11, hebben jullie goede suggesties waar het fijn skiën is in die periode?

Ik heb zelf gekeken naar een aantal locaties in Frankrijk (liggen vaak wat hoger maar wel verder rijden) en in Solden, minder ver maar wat duurder.

Ik laat mij verrassen door jullie :-)

Gr Peter

Ik zou aankomend weekend even afwachten, want er gaat sneeuw aankomen. Wellicht geeft dit een behoorlijke verbetering in meerdere gebieden en als de vooruitzicht koud genoeg is heb je best veel keus. Italië is op dit moment top en de hoger gelegen gebieden. Denk dan aan. Ischgl, Obertauern, Sankt Anton en alle gletsjer gebieden.

Ik zou aankomend weekend even afwachten, want er gaat sneeuw aankomen. Wellicht geeft dit een behoorlijke verbetering in meerdere gebieden en als de vooruitzicht koud genoeg is heb je best veel keus. Italië is op dit moment top en de hoger gelegen gebieden. Denk dan aan. Ischgl, Obertauern, Sankt Anton en alle gletsjer gebieden.

Ivski op 18 mrt 2024 14:48

Ik ben net terug uit Sankt Anton en vond het een beetje tegenvallen.

Onder de 1600 meter is op kunstsneeuw na vrijwel alles groen en pas boven de 2000 meter is de sneeuw goed.

Dan zit je in Ischgl waarschijnlijk beter met meer piste kms boven de 2000 meter.

wij hebben besloten met pasen naar Arosa-Lenzerheide te gaan. De skipas was op het moment dat wij geboekt hebben goedkoop en icm met de hoogte leek ons dit een goede keuze, zeker nu ik zie dat hier afgelopen weken nog veel sneeuw is gevallen.

Plaats een reactie