Gezocht: snowboard 160-168

Dag mede-wintersporters,

Ik zoek als cadeau voor mijn broer een nieuwe plank, liefst tweedehands. Hij snowboardt vlot en goed, mag een redelijk stijve plank zijn. Hij weegt rond de 70kg en is 1m85, slank maar sportief. Lichte setback is zeker welkom aangezien hij (als er dan toch eens verse sneeuw valt) graag mee buiten piste te vinden is, maar aangezien dat niet altijd mogelijk is moet de plank ook op de piste redelijk handelbaar zijn. Park en jumps zijn uitzonderlijk en dus geen focus.
Ik ben zelf geen (begenadigd) snowboarder maar elke plank waar de gevorderde boarder op uiteenlopend terrein leuk de berg mee afkan komt in aanmerking!
Laat me gerust weten als je iets hebt :)

Bedankt, geniet van de laatste weken winter ;)
*bewerkt

*bericht bewerkt door warre.goossens op 19 mrt 2024 18:34

Benieuwd met wat voor plank gevorderde skiërs de berg af komen 😁

Misschien nog even handig om erbij te weten:
Wat voor snowboarden doet je broer? Vooral pistes af, of ook in het park te vinden of de poedersneeuw?
En weet je zijn gewicht? Dat is doorgaans bepalend voor de lengte.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 19 mrt 2024 18:33

Benieuwd met wat voor plank gevorderde skiërs de berg af komen 😁

Misschien nog even handig om erbij te weten:
Wat voor snowboarden doet je broer? Vooral pistes af, of om in het park te vinden of de poedersneeuw?
En weet je zijn gewicht? Dat is doorgaans met bepalend voor de lengte.

Tiny-M op 19 mrt 2024 18:29

Haha, ik pas m’n bericht even aan, bedankt!

Vergat ik te vermelden, ook botten (van maat 44) zijn een optie. Laat maar weten!

Ik snap dat het goed bedoeld is maar ik zou toch echt adviseren dat hij zelf gaat proberen wat voor hem een fijne plank is. Hele volksstammen zweren bijvoorbeeld bij een Jones Flagship. Ik gooi hem het liefst in het ravijn.
En met schoenen is dat nog belangrijker. Ze kunnen nog zo goed zijn. Als de pasvorm niet goed is word je er ook ongelukkig van.

Übung macht den meister!!!

Ik snap dat het goed bedoeld is maar ik zou toch echt adviseren dat hij zelf gaat proberen wat voor hem een fijne plank is. Hele volksstammen zweren bijvoorbeeld bij een Jones Flagship. Ik gooi hem het liefst in het ravijn.
En met schoenen is dat nog belangrijker. Ze kunnen nog zo goed zijn. Als de pasvorm niet goed is word je er ook ongelukkig van.

RFKANGOO op 20 mrt 2024 19:11

Amen to that. Behalve dan het in het ravijn gooien. Kapitaalvernietiging.

Ik heb net deze erop gezet, je mag hem hebben voor 350,-
https://link.marktplaats.nl/m2095352664?utm_source=ios_socia…

Voor die prijs voor een gloednieuw bord van 3-4 dagen oud kun je geen buil slaan, is het niks dan zul je op marktplaats hoogstens wat tientjes verlies hebben. Je mag hem van mij ook testen in Zoetermeer (woon redelijk in de buurt(den haag).

Plaats een reactie