Seizoensafsluiting in Frankrijk

Na een week in januari in en een in maart wil ik weer weer naar de Franse Alpen. Ik ga liever niet alleen skiën, dus ben ik op zoek naar gezelschap. Mijn (bespreekbare) voorkeuren zijn: Appartement of chalet, eigen vervoer of bus, buiten het hoogseizoen. 's Morgens samen ontbijt, overdag kilometers maken, 's avonds zelf koken, samen eten en gezelligheid. We huren een ruim appartement, voorzien van WiFi en alle gemakken voor een aangenaam.
Met mijn kampeerbus kunnen 4 mensen + bagage (inclusief proviand) comfortabel vervoerd worden.
De ideale groepsgrootte is wat mij betreft 4 personen, maar meer kan ook. Mannen van en vrouwen van diverse leeftijden zij van harte welkom. Senioren krijgen korting en veteranen (75+, 72+ in L2A) skiën (bijna) gratis in Frankrijk. Zelf ben ik 76, heb een voorkeur voor Les3Vallées of Les2Alpes, maar elders in de Franse Alpen zou ook prima zijn. Gezien de geplande data in de tweede helft van april, moeten het wel hooggelegen (2500->3000m) skigebieden zijn. Ik ben zeer geoefend, maar liefst ski ik blauw en bij mooi weer ook wel rood. De tijd van zwart ligt inmiddels achter me. Het tempo mag, bij goed zicht, stevig zijn.

Reageren met een PB biedt de mogelijkheid om meer informatie uit te wisselen.

Groet, Huub.
Huub

Huub

Plaats een reactie