Elan Wingman 78ti 2024 te koop.

null
null

Elan Wingman 78ti 2024 te koop voor 350 Euro.
Zo goed als nieuw ben er 1 keer 4 dagen mee gaan skiën.

@rudys Nog laten waxen nadien?

Geen probleem maar dan wel kopen.

Hoe lang zijn ze? Waarom doe je ze weg?
En de vraag van @Bennie is denk ik of ze nog gewaxt zijn na het laatste gebruik. Aan je antwoord op die vraag te zien niet denk ik?

*bericht bewerkt door Biggie op 23 mrt 2024 14:58

Een amateur is gewoon een liefhebber

Ik heb ze voor mijn reis laten waxen en geslepen. De rede dat ik ze weg doe is dat toch wat breed onder de voeten zijn en op ijzige piste ze echt op hun kanten moet zetten. Dus echte almountain ski.

Dat moet je met alle ski’s op ijzige pistes🫣

Maar leuk koopje voor iemand die z’n 1e eigen set wil.

Het zijn goede ski zeker met dat omphibio geven ze goede grip als de sneeuw wat zachter is maar ik ben 56 jaar dus ik had beter wat anders gekozen.

Het zijn goede ski zeker met dat omphibio geven ze goede grip als de sneeuw wat zachter is maar ik ben 56 jaar dus ik had beter wat anders gekozen.

rudys op 23 mrt 2024 18:12

Hahaha 50+>>>>stöckli 😉

Edwin van Riel

Bedankt…… voor de bevestiging. @evr66

*bericht bewerkt door Denktank op 23 mrt 2024 19:30

Paul

Ik was het vergeten dat hier ook idioten op reageren.
Als je geen interesses.in de ski’s hebt blijf dan weg met jullie opmerkingen.

*bericht bewerkt door rudys op 23 mrt 2024 20:33

Er staan ook 2 advertenties. In de andere is wel een serieuze reactie. (Mijn opmerking was dat ook)

Succes met de verkoop.

Ach, de meeste “idioten“ hier (mooie kwalificatie, goed onderbouwd ook) zien nog wel kans om een latje van nog geen 80 mm te gebruiken op een harde piste hoor 😉

*bericht bewerkt door evr66 op 23 mrt 2024 21:16

Edwin van Riel

“met dat omphibio geven ze goede grip als de sneeuw wat zachter is” in zachte sneeuw hebben ski’s sowieso wel grip. En zoals @evr66 aangeeft zijn er zat ski’s van die breedte (en breder nog) die prima grip geven op ijzige pistes. Met je leeftijd heeft dat ook weinig te maken.

Leuke deal voor iemand, deze ski. Maar mensen met zinnige argumenten uitmaken voor idioten lijkt me niet terecht of nodig.

Een amateur is gewoon een liefhebber

Nogmaals als je geen interesses in de ski hebt blijf dan weg.

Ach, als je het hier vervelend vind hoef je je ski’s hier niet te verkopen. Marktplaats is een stuk gezelliger natuurlijk.

Plaats een reactie