Bètatesters gezocht: Interactieve skivideo Bètatesters gezocht: Interactieve skivideo

Afgelopen zondag, voorafgaand aan de meeting van wintersporters.nl in Altastenberg zijn we naar het skigebied Bödefeld-Hunau gegaan om opnamen te maken voor een interactieve skivideo van dit gebied.

In deze interactieve skivideo (bètaversie) kan gekozen worden met welke sleeplift je omhoog wilt en welke afdaling je wilt nemen. Alle afdalingsvarianten zijn mogelijk.

Maar echt makkelijk was het niet om het te maken. En volgens mij zitten er nog een aantal zaken in die beter kunnen.

De videobeelden wil ik nog iets gaan corrigeren in een later stadium. Maar eerst wil ik de interactiviteit optimaal krijgen. Kunnen jullie de video testen? En aangeven waar de pijnpunten zitten. Hier op de site van wintersporters.nl zit de titel van de video de interactiviteit in de weg. Dus je zult de video in youtube moeten openen.

Maar dan kun je echt uren rond blijven skiën;)

Het skigebied Bödefeld-Hunau heeft 3 sleepliften, 2 rodelliften en brede pistes met een fantastisch uitzicht.

De langste afdaling is 1500 meter lang, waarbij het middengedeelte een flauwe helling is, maar het bovenste en onderste gedeelte redelijk steil zijn.

Ik vind het een heel goed idee!
Nu nog eentje van Trois Vallees! ;-)

Is het technisch mogelijk om een muziekje onder de beelden te zetten dat gewoon doorloopt ongeacht welk stukje film je ziet.
Muziek eronder zou het helemaal afmaken vind ik.

Don`t eat yellow snow

Ik vind het een heel goed idee!
Nu nog eentje van Trois Vallees! ;-)

Is het technisch mogelijk om een muziekje onder de beelden te zetten dat gewoon doorloopt ongeacht welk stukje film je ziet.
Muziek eronder zou het helemaal afmaken vind ik.

jaapm op 17 feb. 2012 19:22

Ik zal kijken of muziek erbij kan worden gezet. Mijn dochter had dat ook al geopperd.

Trois Vallees gaat denk ik een jaar arbeid kosten;)

Trois Vallees gaat denk ik een jaar arbeid kosten;)

Paul E op 17 feb. 2012 19:32

Ik help wel mee, dat halveert het werk. En ik beloof om dan niet af te zeggen :)

als je dit al in een uurtje voor de meeting hebt gedaan, lukt Trois Vallees ook wel in een dag of 2…

Muziek eronder is inderdaad een goed idee, al is het maar zo’n Angry Birds tune die zich telkens herhaalt.

De ‘afslagen’ sluiten ook niet helemaal op elkaar aan. Als je aan de late kant klikt om toch naar een sleeplift te gaan ipv rechtdoor, raak je gedesorienteerd…

verder: wat een geniaal iets zeg! fantastisch!!

fijne site hè, dat wintersport.nl?

als je dit al in een uurtje voor de meeting hebt gedaan, lukt Trois Vallees ook wel in een dag of 2…

Ferdinand op 17 feb. 2012 20:48

De opnames waren in een tijdsbestek van 2 uur gemaakt. De upload duurde 10 uur. De bronvideo maken duurde 6 uur. De interactiviteit inbouwen duurde 7 uur.

En dat voor 3 sleepliften.

Ik heb ook video-opnamen liggen van Winterberg van afgelopen maandag en dinsdag. De upload was pas deze middag afgerond.

Of ik aan Winterberg durf te beginnen??? Ik ben bang dat dit weken gaat duren.

Ik vind het een heel goed idee!
Nu nog eentje van Trois Vallees! ;-)

jaapm op 17 feb. 2012 19:22

Ik vind het ook een prima idee. Ik ben binnenkort in L3V, dan maak ik er werk van! ;)

ben aan het zoeken gegaan bij youtube. Ziet er gaaf uit!! had ik dit eerder gezien was ik vast begonnen in 3v afgelopen week. Des te meer reden om snel terug te gaan! :-)

euh... doen!?

Plaats een reactie