Wielrentopic

@HN65 Voor mij is dat geen verschil bij de brexit ligt ie hoe dan ook uit de eu 😝
En volgens mij is het “correct” taalgebruik hij is een man die engels spreekt😝😝😝

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Op naar de circus koersen

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@HN65 Voor mij is dat geen verschil bij de brexit ligt ie hoe dan ook uit de eu 😝
En volgens mij is het “correct” taalgebruik hij is een man die engels spreekt😝😝😝

Birdheart op 28 jul 2018 23:02

Mag toch hopen dat je een grapje maakt. Ik spreek namelijk ook engels, ben ik dan een engelsman? Amerikanen spreken ook engels, zijn zij engelsmannen? Thomas is gewoon een Welshman. Dat ze daar allemaal onder de vlag van Groot Brittannie uitkomen is een politiek iets.

Volgens mij heeft Kruijswijk al gezegd dat hij de Vuelta gaat rijden. Wat denken jullie, kan hij daar een klassement rijden of moet hij voor dagzeges gaan?

Freeride = Life

Met zoveel smileys denk ik wel dat Birdheart het luchtig benaderd :-D.

Vuelta is toch veel meer voor de echte pocketklimmers denk ik, maar het ligt er ook helemaal aan hoe Bennet het gaat doen voor Lotto/Jumbo, dat is wel de eerste slagman vermoed ik gezien zijn uitstekende seizoen tot nu toe.

@Arnie777

@HN65 Voor mij is dat geen verschil bij de brexit ligt ie hoe dan ook uit de eu 😝
En volgens mij is het “correct” taalgebruik hij is een man die engels spreekt😝😝😝

Birdheart op 28 jul 2018 23:02

@HN65 heeft gelijk was inderdaad flauwe woordspeling op engels en man en vandaar correct tussen " " . En de smileys.

Kruiswijk moet eerst de eerste week maar eens doorkomen. En dan kijken wat realistisch is.
Maar op voorhand zou ik hem klassement laten rijden, met in het achterhoofd dat na zijn uitstekende tour het een bonus is. Dan rijd ie sowieso bevrijder rond en zou het kunnen lukken, en als hij dan dan een off-day heeft kan hij in week 3 altijd nog voor een dagsucces gaan. Met kans op terugkomen in het klassement

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Jammer dat die heerlijke sportzomer er weer op zit. Wat moet ik nu toch weer gaan kijken in de late avonduurtjes…

I can stick uphill ice, on my saucer...

@shane een groot zwart gat

Click. Click. Peace

Jammer dat die heerlijke sportzomer er weer op zit. Wat moet ik nu toch weer gaan kijken in de late avonduurtjes…

Shane op 30 jul 2018 18:54

Euh … onder meer EK atletiek, World Cup Mountainbike in Mont-Saint-Anne en La Bresse, Vuelta, U.S. Open, WK Wielrennen, …

Een dan kunnen we weer skiën (kijken).

Maar daaromheen worden geen leuke praatprogramma’s gemaakt in de avonduurtjes @FutureLotteryWinner…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Maar daaromheen worden geen leuke praatprogramma’s gemaakt in de avonduurtjes @FutureLotteryWinner…

Shane op 30 jul 2018 19:14

Jullie hebben toch ‘Eva’? ;-)

Maar daaromheen worden geen leuke praatprogramma’s gemaakt in de avonduurtjes @FutureLotteryWinner…

Shane op 30 jul 2018 19:14

Jullie hebben toch ‘Eva’? ;-)

FutureLotteryWinner op 30 jul 2018 19:18

Ja, daar word ik dus niet vrolijk, maar chagrijnig van…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Gelukkig begint 10 augustus Veronica Inside…

Heeft iemand hier trouwens zo’n mieters wielershirt van De Avondetappe gewonnen? :-)

Maar daaromheen worden geen leuke praatprogramma’s gemaakt in de avonduurtjes @FutureLotteryWinner…

Shane op 30 jul 2018 19:14

Jullie hebben toch ‘Eva’? ;-)

FutureLotteryWinner op 30 jul 2018 19:18

Ja, daar word ik dus niet vrolijk, maar chagrijnig van…

Shane op 30 jul 2018 19:24

Jort Kelder in een wielerbroek dan maar?

Laten we het hier weer over fietsen gaan hebben!

Ik las in lokale krant dat de tour hier volgend jaar langs mijn bergen rijdt ;-)

Click. Click. Peace

Ooh?? Weet jij al wat details van het parcours? Ik denk dat de Alpe er iig niet in zal zitten. Maar dan zou dus de Izoard weer kans maken? Je kunt toch een prachtig rondje vanuit Briançon of Guillestre maken met Allos/Champs/Cayolle/Vars en Izoard terug naar Briançon. Pittig zeg maar…:-D

Helaas niet hele route… alleen dat ze in embrun een startplaats hebben (finish weet ik niet) en dat ze door de Zuidalpen rijden :-)

Click. Click. Peace

Hopelijk weer 2 lange tijdritten waarvan 1 berg tijdrit.
Kasseienrit, paar heuvel ettappes en minimaal 5 aankomsten bergop.
En zo min mogelijk sprintettapes niet meer dan 3 in de gehele tour

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Nou jongens, als dit toch eens allemaal uitkomt:

https://www.ad.nl/tour-de-france/uci-overweegt-zes-renners-p…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Nou jongens, als dit toch eens allemaal uitkomt:

https://www.ad.nl/tour-de-france/uci-overweegt-zes-renners-p…

Shane op 1 aug 2018 09:13

En dan komt sky met 2 teams. :P

Übung macht den meister!!!

Ik ben absoluut voorstander om te testen zonder oortjes en wattage meters. Zou mooi zijn als men het in de Dauhpine volgend jaar test allemaal. Is het een groot succes dan in 2020 in de tour, maar ik besef dat het juist ook kan leiden tot nog minder actie. Inkorten van etappes is op zich al een goed idee maar met 6 renners per team zeker, anders zie je de wandeletappes alweer terug komen.

oortjes mogen ze van mij houden. Ik denk dat zonder oortjes elke vluchtpoging extreem kort gehouden gaat worden… te kort…
Wattage meter alleen in tijdritten… (waarom niet?)

En zes man teams zou ik geweldig vinden!

Click. Click. Peace

oortjes mogen ze van mij houden. Ik denk dat zonder oortjes elke vluchtpoging extreem kort gehouden gaat worden… te kort…
Wattage meter alleen in tijdritten… (waarom niet?)

En zes man teams zou ik geweldig vinden!

Rogier op 1 aug 2018 15:09

Hoeveel vluchtpogingen zijn er deze Tour geslaagd dan ;)? Maar denk eens aan de vele, vele voordelen, zeker in combinatie met verdwijnen wattagemeter. Dumoulin zou zonder oortjes bijvoorbeeld nooit op Reichenbach gewacht hebben in etappe 19 van de Giro ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik denk dat ze het gewoon langzaam moeten uitrollen. Een voor een… en dan zeg ik: eerst kleinere teams + wattage meter weg (muv tijdritten). En als we dan nog geen spektakel krijgen eventueel oortjes weg… of anders openbare zenders dat iedereen mee kan luisteren :-)

Click. Click. Peace

Ik denk dat Sky zonder wattage alsnog redelijk effectief op tijdschema’s naar boven kan rijden. Zonder verbod op oortjes zijn ze dan nog steeds aardig zeker (minder dan nu uiteraard) dat ze niet hoeven mee te springen door de geruststellende woorden van de ploegleider. Ik vind dat renners in koers zelf de beslissingen moeten nemen op cruciale momenten. Niet de ploegleider met al zijn rekenmodellen, lichamelijke realtime gegevens en televisiebeelden voor zijn neus.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik denk dat ze het gewoon langzaam moeten uitrollen. Een voor een… en dan zeg ik: eerst kleinere teams + wattage meter weg (muv tijdritten). En als we dan nog geen spektakel krijgen eventueel oortjes weg… of anders openbare zenders dat iedereen mee kan luisteren :-)

Rogier op 1 aug 2018 16:10

Waarom muv tijdritten?

Ik denk dat ze het gewoon langzaam moeten uitrollen. Een voor een… en dan zeg ik: eerst kleinere teams + wattage meter weg (muv tijdritten). En als we dan nog geen spektakel krijgen eventueel oortjes weg… of anders openbare zenders dat iedereen mee kan luisteren :-)

Rogier op 1 aug 2018 16:10

Waarom muv tijdritten?

Omdat ik daar renners graag op hun absolute kunnen top wil zien rijden, en het maakt weinig uit qua concurrentie met anderen…

Click. Click. Peace

Omdat ik daar renners graag op hun absolute kunnen top wil zien rijden, en het maakt weinig uit qua concurrentie met anderen…

Rogier op 1 aug 2018 17:41

Iemand die maar een beetje kan fietsen heeft zo’n meter niet nodig. Ook niet tijdens de tijdrit. (Kuch)Dumoulin(kuch)

Übung macht den meister!!!

Haha anders elke dag alleen een tijdrit, weten we zeker dat Dumoulin wint :-)

Maar ik denk dat froome en co ook zonder powermeter een prima tijdrit rijden…

Click. Click. Peace

Plaats een reactie