Te koop Rexxam Cross Ski schoenen.

Onderweg naar een professionele ski-store. Nu gaat het gebeuren. We gaan eens een paar echte goede ski schoenen kopen. De Rexxam Cross 9.0.Mooi proces in zo’n zaak alle sokken uit, op een verwarmd matje staan. Passen meten enzovoort. Dit kan niet fout gaan. De eerste les op een baan bleken ze een beetje te klein direct uit. Geen probleem zei de manager van de professionele ski-store. Dat komt wel vaker voor ik maak ze voor je op maat. Een keer mee genomen op vakantie en voor de zekerheid de oude schoenen ook maar mee. Een keer een piste af gewoon te klein dus gelukkig hadden we de oude schoenen nog mee. Terug in Nederland nog twee keer naar de winkel gereden waarop de man aan slag ging met zooltjes eruit en dunnere zooltjes extra verwarmen… je kent het wel. Ik dacht nog waarom ruilt die manager van die professionele ski-store ze niet om voor een maat groter. Ach we hadden zelf waarschijnlijk duidelijker moeten zijn maar ja je wordt een beetje overrompeld en dan lopen zaken wel eens ander dan je zou willen. Uiteindelijk kwamen er nieuwe schoenen bij een andere zaak en staan deze te niksen op zolder. Serieus goede skischoen dus. Nieuw kosten ze euro 599 euro. Best dure skischoenen en nog niet of nauwelijks gedragen wat voor schoenen wel fijn is zal ik maar zeggen. Dit is dus echt een goede koop. De millimeter maat is 282 wat overeenkomt met maat 38/39. Voor 200 euro zijn ze van jouw.

Dit zijn de specs.

It’s narrow last model for mogul which is based on DATA-97. It has a sturdy support for back and around and moderate flex which is easy to move for impact absorption on bump. Aiko Uemura who is a champion of FIS Freestyle world cup mogul in 2008 uses this model.

AUTOMATISCHE
RX-10 CORSA Buckle
Verstelbare haak
TWIN CANT System
Dubbele Power riem positie
AUTO-10 supporter
Actieve achterplaat (delen inbegrepen)
Flexion hoekinstelling (16AC delen afzonderlijk verkocht)
Flex Control (AC meegeleverde bout en moer sets)
Rubber Protector

Rexxam maakt hele mooie schoenen. Kunnen de bekende grote merken echt een voorbeeld aan nemen. Jammer dat ze in Nederland zo weinig te krijgen zijn en dat de prijs zo belachelijk hoog is. Had ooit bijna de Forte 100 gekocht. Is helaas niet mijn maat anders had ik ze zo van je overgenomen.

Ik neem aan dat het om een lady’s schoe gaat gezien de maat, stuur maar een pbtje met een foto van de schoen en eventueel de plaats waar te passen/op te halen!

Hoge bomen........lange latten!

En nee het is niet voor mezelf

Hoge bomen........lange latten!

Ik neem aan dat het om een lady’s schoe gaat gezien de maat, stuur maar een pbtje met een foto van de schoen en eventueel de plaats waar te passen/op te halen!

Piet op 28 okt. 2012 00:24

De schoenen kunnen worden opgehaald in Leeuwarden. Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsten. Ze zijn unisex, maar gekocht door en voor een vrouw.

Dat is helaas iets te ver uit de richting om ff te komen passen, zitten zelf in Zeeuws Vlaanderen tegen de Belgische grens.
Suc6 met de verkoop!

Hoge bomen........lange latten!

Ok ik kan ze ook opsturen. als ze niet passen stuur je ze gewoon terug. Je kunt ze zien op
http://tadeksolarz.blogspot.nl/2012/10/als-gevolg-van-overom…

Tadek Solarz

En nee het is niet voor mezelf

En nee het is niet voor mezelf: http://www.airmaxofficial.com/

Plaats een reactie