Vakantieveilingen?

Hey hallo!

Kijken jullie wel eens op vakantieveilingen.nl? Ik zie hier dat er allemaal leuke deals tussenstaan, maar ik ben bang dat er een addertje onder het gras zit?

Ervaringen?

Heb vaak genoeg gebruik gemaakt van de site, echter nog nooit voor wintersport moet ik zeggen. Altijd goed doorlezen wat er precies geveild wordt in ieder geval. En even zoover er op na slaan om wat recensies van het appartement na te lezen kan ook geen kwaad ;)

Maar verder is de site prima. Ik heb nooit een addertje ontdekt maar inderdaad wel even wel alles goed doorlezen (soms beperking in periodes, aantallen personen etc.).

Vorig jaar zijn wij via vakantieveilingen op wintersport geweest en dat is prima bevallen!
En zoals gezegt even goed lezen wat er bij zit en wat je er soms nog verplicht bij moet kopen…

Ok positieve reacties! Waar was je naar toe geweest Brian?

ik heb nu een keer of 6 een weekendje winterberg via vakantieveilingen geboekt en het is goed bevallen.

Hou wel rekening dat er op dat moment vaak alleen maar mensen zitten die via vakantie veilingen hebben geboekt (veel klagende NL-ers die voor 20,- 5 sterren verwachten ) :-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Kijk ook goed naar de kosten die er bij komen als skipas etc, want het hoeft niet altijd goedkoper te zijn!
Zie nu een aanbieding van het Carlsbergen Hotel in Valtho voorbij komen. Ten eerste kom ik er niet achter waar het ligt waardoor je soms best ver van het centrum kan zitten. Ten tweede komt er nog een skipas van een kleine 300E bij, terwijl er overal reizen van soortgelijke prijzen worden aangeboden.

110% snow addicted

@Sander mee eens! Ik gebruik het alleen om wat weekendjes suaerland te boeken. de weken die ik in de alpen doorbreng boek ik altijd via Sunweb of Bizztravel. Da’s inclusief pas. Een pas kost al snel tussen de 200 en 300 euri idd en daar heb je als je goed zoekt een complete reis voor.

Daarnaast heb ik weleens die locaties gegoogled (niet recent dus kan nu anders zijn) maar dat waren gebieden met 4 liftjes waar je nog nooit van gehoord hebt (ok kan ook erg vet zijn maar toch)

Zoals Sander al aangeeft goed uitzoeken via google waar en hoe voordat je een bod doet.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@gast,

Ik ben naar karinthië geweest een klein ski gebied: Klippitztorl

Plaats een reactie