Skiroute aanwezig?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Wagrain

null

Wij hebben begin februari in het wijkje in het cirkeltje een huis gehuurd. Op dit kaartje uit Googlemaps staat een skiroute ingetekend van het middelstation Rote 8er naar het dalstation van de Flying Mozart. Op de pistekaartjes kom ik deze skiroute niet tegen (misschien al teken aan de wand). Is er iemand die misschien weet of deze skiroute aanwezig is? Dit zou kunnen betekenen dat we ‘s ochtends ski’s en snowboards aan kunnen klikken en naar het dalstation gaan. Anders naar middenstation lopen (is redelijk vlak). Er schijnt op verzoek ook mogelijkheid te zijn om ski’s daar neer te zetten ‘s avonds.
Verhuursters van huis gaf aan dat de route naar dalstion mogelijk is bij voldoende sneeuw, maar dat het geen makkelijke route is.
Iemand hier misschien concrete ervaring? En anders een keer uitproberen en concluderen, mooi avontuur, maar nooit meer of ideale start van de dag!

Er is inderdaad een skiroute van het middenstation van de Rote 8er die eindigt bij het dalstation van de Flying Mozart. Zelf alleen nog nooit geskied;)

Thank God summer is over!

Nice! Daarvandaan loop ik in 10 minuten naar mijn apartement.

Die route is heel makkelijk en heb ik vaak genomen. Ons appartement (Klein Widmoos) lag aan het eind ervan. Het laatste stuk gaat gewoon over de weg. Na de sleeplift rechts kun je links de piste op naar de Flying Mozart. De skiroute is alleen open bij voldoende sneeuw.

Bedankt voor de reacties! @Taan, volgens mij zat jij een paar jaar geleden in Auffach in het jaar dat ik er ben geweest en nu in Wagrain. Wel andere week, wij hoeven niet meer in schoolvakantie.

@Folski, Kan kloppen, ik ben 3x in Auffach geweest.Of eigenlijk Niederau, een plaatsje daar vlakbij.
Het hotel dat we daar hadden is ermee gestopt. Dat was een mooie aanleiding om eens ergens anders te kijken.

Plaats een reactie