Restaurants reserveren

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

Hoi wintersporters,

Ik heb een vraag. Wij gaan sinds jaar en dag met de familie op wintersport (Oostenrijk) in de voorjaarsvakantie. Wij zaten eerder altijd halfpension, maar zitten nu voor het eerst logies + ontbijt. Dit betekent dus dat wij voor het avondeten op pad moeten in het dorp. We zijn in totaal met 11 mensen dus een best grote groep.

Mijn vraag: hoe ver vantevoren is normaal om restaurants te reserveren voor 11 mensen in de voorjaarsvakantie? Ik kan mij voorstellen dat restaurants snel volzitten en dus (zeker met zo’n grote groep) ver vantevoren gereserveerd moet worden.

Bonusvraag: heeft iemand nog tips voor goede restaurants in Flachau ;).

Veel dank!! Groet, Alexander.

May the ski force be with you !!

Ja, hier zou ik serieus werk van maken. Misschien al een maand van tevoren beginnen
Er zullen ook restaurants zijn die geen grote groepen aannemen.

Voor grote groepen met (maar ook zonder) kinderen is restaurant Jagdhof een prima plek. Ook restaurant Kaiserstub’n is geschikt voor groepen. Wat traditionelere en minder fancy horeca (maar ook minder duur) dan de hierboven voorgestelde Paularei.

Veel dank allemaal. En een maand vantevoren reserveren kijkt niemand dus raar van op?

Zoals @paolie ook al schreef; Jagdhof is een vrij groot restaurant, daar maak je een goede kans.
Flachau is sowieso een populaire plaats in de voorjaarsvakantie dus ik zou zeker met een groep van 11 man niet te lang wachten met boeken.
Veel plezier daar!

Restaurant Unterbergalm &
Flachauer Gutshof - Musistadl

Plaats een reactie