Ski materiaal huren

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

Weet iemand waar je voor een beetje schappelijk prijs materiaal kan huren? Ik zag dat je als je rijdt dat het 200 euro scheelt maar dat vind ik ook niet handig als je schoenen oid Wil ruilen. We zijn met 9 personen en we zitten vlak onder achterjet. Ik weet als ik ga zoeken kom ik er wel uit maar misschien heeft iemand anders dat al gedaan. 😉

Kan niet missen: bij het dalstation van de Achterjet zit een Intersport. Prijzen zijn overal vergelijkbaar, zeker als je goed materiaal wil huren.

Life is what happens while you were checking your phone

Intersport is prima, maar ik ben het er niet mee eens dat je overal evenveel waar voor je geld krijgt. Deze intersport lijkt mij toch wel vrij prijzig. Boek je bijv. vooraf via https://www.alpinresorts.com dan vind je ook een huurwinkel die een stuk goedkoper is. Helaas wel bij een andere lift, maar voor 9 pers. kan dit de moeite zijn. Bij alpinresorts scheelt het nog weer extra als je een kortingscode weet te bemachtigen.

Naast de grote parkeerplaats zit nog een skishop. Dit is een andere dan de Intersport die bij de gondel zit. In het verleden, voordat wij eigen materiaal hadden, huurden we het materiaal bij deze winkel.

A Little party never killed nobody

Bij ons was het huren in Altenmarkt bij Hervis stukken goedkoper (10 min rijden vanaf Flachau). Ook te huren via alpinresorts.com en evt korting via kortingscode

Wij boeken ook al jaren via alpinresort. Even mailen en je kan altijd korting krijgen via ze! Geef aan dat je met een groep wilt komen en je hebt zo weer 20% te pakken. Hervis is prima inderdaad, goedkoop en goed materiaal!

Naast de grote parkeerplaats zit nog een skishop. Dit is een andere dan de Intersport die bij de gondel zit. In het verleden, voordat wij eigen materiaal hadden, huurden we het materiaal bij deze winkel.

MichaelR op 06 dec 2022 11:55 Super , ik ben er geweest en idd veel goedkoper dan de grote buurman intersport en super aardig.

null

Tip: goedkoop en prima skishop

Plaats een reactie