Skipas bij de kassa of online?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Salzburger Sportwelt

Ik ga volgende week naar Wagrain. Ik kan online de skipassen kopen, maar wat is daar het voordeel van?
Als ik ze nu koop is er altijd een risico dat er iets tussen komt, zoals vorig jaar.
Ik kan een soort annuleringsverzekering afsluiten, maar dat is 2,50 per dag per skipas, dus 17,50x4.

Zijn de skipassen bij de kassa duurder? Ik kan dat niet zo snel terugvinden. Online kosten ze €372,= voor 7 dagen.
We komen zaterdagochtend op tijd aan. In Auffach de vorige vakanties was er dan bijna niemand bij de kassa. (wel een medewerker). Dus zo druk zal het in Wagrain ook niet zijn toch?

In de blog van Kristy adviseert ze ook om online te kopen. Mis ik iets?

https://www.skiamade.com/nl/Skipassen/Skipassen/Meerdaagse-p…

Bij de kassa zijn ze idd even duur.
Als je ze eerder online boekt krijg je korting.
Wij hebben de met de kerstvakantie ook gewoon bij de kassa in Flachau bij de Achterjet gehaald. Toen eind van de middag op een woensdag, was niks te doen bij de kassa en was allemaal vlot geregeld.

Vorig jaar krokusvakantie in wagrain gewoon bij aankomst op zaterdag bij de kassa gehaald. Net als de skihuur gewoon daar geregeld. Geen wachtrijen toen wij er waren zaterdag einde middag. Ik heb de skipas eigenlijk nog nooit online geregeld.

🏂

De geven inderdaad korting als je (ruim) van tevoren boekt. Kan je dan 40 tot 60 euro per skipas schelen.
Dat wordt minder hoe dichterbij je komt.

Plaats een reactie