ski ticketverkoop

Dit onderwerp gaat over de bestemming Salzburger Sportwelt

Avond,
Wie weet wanneer de ski ticketverkoop van start gaat van salzburgersportwelt ? Als ik online op mijn account inlog kan ik alleen nu nog een sommerbergkaart kopen.

*bericht bewerkt door ray-boers op 29 sep 2023 20:16

Waaromheeftnederlandgeenbergen:-)

Heb je 'm nu al nodig?

Kan me haast niet voorstellen dat als je een account hebt, ze je ook niet even een mailtje sturen als ze in de verkoop gaan.

Staat op de website…

Online ticket presale start
2 October 2023

@tiny-m, en @Wim1,
Zou idd in een vorm van aankondiging in je mail box mooi zijn. Heb er op de site over heen gelezen dan, dank voor de notitie. Komende week de passen alvast bestellen✔️😎🥳⛷️

Waaromheeftnederlandgeenbergen:-)

zo is dat morgen, hoe eerder hoe beter. Dan zijn ze op het goedkoopst, wintersport moet wel leuk blijven

Nounou, ik krijg maarliefst €74,= korting op bijna €1200 aan skipassen. Daarvoor ga ik geen 4,5 maand vooruitbetalen.
Ondanks de annuleringsgarantie vind ik dat toch een te groot risico.

Nounou, ik krijg maarliefst €74,= korting op bijna €1200 aan skipassen. Daarvoor ga ik geen 4,5 maand vooruitbetalen.
Ondanks de annuleringsgarantie vind ik dat toch een te groot risico.

Taan op 04 okt 2023 14:45

Waar maak je de korting uit op? Ik zie alleen prijzen zonder expliciet vroegboekvoordeel benoemd (of ligt dat aan de periode, voorjaarsvakantie)

Al vind ik het wel fijn om de passen nu te kopen. Dan vallen de kosten in februari mee

Nounou, ik krijg maarliefst €74,= korting op bijna €1200 aan skipassen. Daarvoor ga ik geen 4,5 maand vooruitbetalen.
Ondanks de annuleringsgarantie vind ik dat toch een te groot risico.

Taan op 04 okt 2023 14:45

Ik 10 euro per dag korting per pas, toch de moeite.

Volgens mij loopt de pas op tot een maximum van 380 euro. Ik heb ze gewoon aangeschaft voor 320 in de carnavalsvakantie. Elke euro die ik bespaar ga ik liever lekker voor eten. Annuleren zit toch in de annuleringsverzekering. Dat heb ik toevallig nagevraagd. ( in dit geval in mijn verzekering dit hoeft zeker niet), daarnaast gaan doe ik toch. Het geld maakt mij niet uit, er is toch een budget voor gereserveerd of ik het nu uitgeef of straks in februari.

Bijzonder, bij het openen van dit topic keek ik op 02-10 op ski amadé friends voor 4 passen (2 volw. + 2 kinderen 12 en 14 jaar) zou betalen €984,-. Tickets nog niet gekocht. Nu kijk ik en betaal ik €1008,-😳

Daarbij als ik via de website ga en niet de friends cart gebruik betaal ik hetzelfde. Waar zitten de benefits in in?

Foto is 1 met friends ander zonder

Is wel heer erg #dynamisch

null
null

*bericht bewerkt door ray-boers op 12 okt 2023 07:43

Waaromheeftnederlandgeenbergen:-)

Plaats een reactie