Apres ski Zell am See?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Schmitten - Zell am See

Beste mede-wintersporters,

Eindelijk is het dan zover, morgen vertrek ik met wat collega’s richting Zell am See.

Wat zijn (naast Hans Schnaps) leuke après ski tenten op en buiten de piste?

Wie heeft nog goede tips? (vooral voor net na het skiën (17 - 20u ongeveer))

(Zelf ben ik er nog niet geweest, op het forum werd ik nog niet veel wijzer… vandaar mijn vraag.)

Ik hoor het graag.

Gr. Taco

Apres ski kan ik je niet veel over vertellen maar het restaurant Meins&Deins is erg leuk om een keer te gaan eten.

Wij hebben ons vorig jaar meerdere avonden goed vermaakt bij craizy daisy. Vaak live muziek van één of 2 personen, en goed sfeer.

Apres-ski deden wij in Kaprun, maar ga vooral een keer lunchen bij de Ebenbergalm. Veel plezier!

Persoonlijk vond ik de hansschnapsbar verreweg het beste. Enige nadeel je staat nog bovenaan de berg… verder is er niet echt direct onderaan de piste apresski. Daarvoor moet je meer het dorp in richting diele en crazy dazy… Dit gaf mij hierdoor echter meer een discotheek gevoel dan apresski. Maar dat is mijn mening.

vooral de eigenaar bij Hans schnapss kan er een erg leuk feestje van maken!

vooral de eigenaar bij Hans schnapss kan er een erg leuk feestje van maken!

hansiehans op 7 mrt 2018 23:19

zit het hem in de naam? ;)

Gezien de condities is skiën op de kitz waarschijnlijk t beste idee… de apres ski bar op de berg is niet tof, bar kitz in t dal nog minder… als je er toch bent is een biertje en pizza in paletti top met daarna een biertje en een dansje in t paviljoen op t plein. Verwacht geen ischgl, solden of zillertal apresski… maar leuk kan t wel zijn

Plaats een reactie