Te Koop: 5-daagse skipas geldig vanaf 17 februari

Dit onderwerp gaat over de bestemming SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

En ik stel voor om SFL voorgoed van dit forum te bannen.

Wat ben jij een raar ventje SFL, één en al een sensatie makertje met de raarste verhalen. Als je je verveelt doe dit dan ergens anders en niet hier… Continu komen er van dit soort onzinnige discussies als jij met verhalen komt in topics. Kap eens!

Ik stop met deze discussies, zoals eerder gezegd, maar ik werd aangevallen(bijv. door kerels als Simone) en reageerde daarop. Vervolgens zei ik geen nieuwe discussie te willen starten…

SerfausFissLadis op 15 feb. 2013 09:21

En nu is Simone in een keer een kerel? :D

Ze gedraagt zich in ieder geval als een kerel, maar de 3x: niet verder met deze discussie gaan…

Dat bepaal ik zelf wel meneer de politie agent. Volgens mij werk je voor bananesplit en test je nieuwe grappen op ons uit en komt Fransie Bauer straks met een grote grijns bij ons binnen en heb je alles opgenomen met webcams.

SFL…je gooit steevast de knuppel in het hoenderhok en als mensen dan op je reageren wil je de discussie beëindigen.

Ik geniet enorm van het volgen van deze…discussies. Ik zou zeggen: ga er gewoon lekker mee door!

Bannen van SFL is voor mij geen optie, hem moet verplicht worden wanneer een topic een beetje dood bloed te gaan posten.:D

Leest u allemaal dit topic nog eens door? https://www.wintersport.nl/forum/topic/101460

Dit topic kan weer meteen in de prullenbak. 80% offtopic gelul. Mensen wees volwassen en negeer die domme reacties.

MAND!

Plaats een reactie