Residenz Illyrica ervaringen?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Westendorf

Hoi! Wij vertrekken 22 januari naar Westendorf en slapen in een “nieuw” hotel/appartement. We vroegen ons af of er al mensen van dit forum hebben geslapen daar, en wat de ervaringen zijn. We hebben er super veel zin in! Laat maar weten :)

Wij gaan 15 januari hierheen dus ik ben ook zeer benieuwd. Blijf het topic volgen voor tips en ervaringen.

Volgens mij is dat net geopend, zullen nog niet veel ervaringen zijn lijkt mij?

Volgens mij is dat net geopend, zullen nog niet veel ervaringen zijn lijkt mij?

Simonko op 30 dec 2021 09:32

Dat klopt, vandaar dat ik het vraag :)

Ik ben erg benieuwd :)… Wij gaan in maart

Wij gaan 15 januari hierheen dus ik ben ook zeer benieuwd. Blijf het topic volgen voor tips en ervaringen.

Ruman op 30 dec 2021 08:57

Wij zijn inderdaad in januari geweest. Het complex is super mooi en helemaal nieuw. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en de spullen zijn van hoge kwaliteit. Ruime skiberging, mooie wellness en handige parkeergarage voor je auto. Restaurant Glennie’s is ook een aanrader, reserveer wel vooraf anders lukt het niet altijd om te eten vooral de eerste dag en de laatste dag is het altijd druk. Uitbaters helpen je graag overal mee en zijn erg gastvrij. Piste ben je zo te voet en supermarkt/bus zit om de hoek. Ik zou het iedereen aanraden.

null
null
null
null

Dit is dat ding dat pas ook uitgebreid op tv is geweest. De eigenaar van dit complex is ook de sponsor van het reclameblok c.q. programma “ski and more”. Er is een hele aflevering gewijd aan deze man en zijn familie waarin ook zijn zoon Glen de revue passeerde.

Klinkt een beetje lullig zoals ik het schrijf. Ik vond het een sympathieke man en wat er werd gebouwd was m.i. echt topkwaliteit.
Daar kan je volgens mij geen buil aan vallen.

*bericht bewerkt door Dinictus op 09 feb 2022 13:18

Plaats een reactie