Getuigen gezocht ski ongeval Brixen im thale 25-1

Dit onderwerp gaat over de bestemming Brixen im Thale

getuigen gezocht!! er waren vrij veel nederlanders die week in het gebied, misschien heeft iemand het ongeval zien gebeuren.
ikzelf en mijn partner hebben eerste hulp verleend. de oude man weet zelf niets meer van het ongeval vandaar de oproep.
zie bericht hieronder 👇👇
foto is van de plaats ongeval

Een 75-jarige skiër liep op dinsdag 25-1 een schouderbreuk op in SkiWelt Wilder Kaiser Brixental. Volgens de politie heeft er tussen 10:05 10:15 uur een botsing plaatsgevonden met een tot dan toe onbekende skiër op de blauwe piste nr. 6a (afdaling Holzalm richting jochbahnlift en dalafdaling brixen). De 75-jarige moest met de helikopter van de spoedarts naar het ziekenhuis van Kufstein worden overgevlogen. Ter verduidelijking van de gang van zaken bij het ongeval worden informatieverschaffers of getuigen opgeroepen zich te melden bij de politie in St. Johann in Tirol (tel. 0043 59133/7208)
.

null

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 04 feb 2022 14:37: verhuisd naar juiste subforum

@rogier
kun je het bericht misschien vastzetten bovenaan?hieronder het linkje van de oosterijkse politie. Ik heb al met ze gebeld, de oude man kan zich niets meer herinneren van de klap. We waren met uiteindlijk 4 man eerste hulp aan het verlenen waarbij hij tegen ons vertelde dat hij alleen was en dat hij was aangeskiet. De andere die man die eerste hulp verleende was een duitser die voorheen ambulancechauffeur was maar die weten we de naam niet van.( heb het bericht ook gedeeld onder mijn duitse vrienden)

zie bericht van de oostenrijkse site https://www.meinbezirk.at/kitzbuehel/c-lokales/mann-bei-skik…

Plaats een reactie