pistes voor kinderen spindleruv mlyn

Dit onderwerp gaat over de bestemming Spindleruv Mlyn

Hallo, misschien kan iemand mij helpen zodat ik het gebied niet eerst hoef te verkennen om de handige routes te weten.
Ik ga samen met mijn vrouw en mijn twee kinderen voor de eerste keer in spindleruv mlyn skien. We verblijven redelijk dicht bij de lift hromovka.
De oudste kon vorig jaar redelijk de rode naar beneden, de jongste is nog een echte beginner.

We gaan dus waarschijnlijk meestal met de lift hromovka naar boven om dan route 1a/2blauw te nemen. Deze lijkt me alleen best wel lang voor de kinderen. Daarom wilde ik graag naar route 6 en 7, maar ik ben benieuwd hoe je daar het beste kunt komen?

En naar het gebied medvedin kun je waarschijnlijk alleen met de skibus?

Als er verder nog handige tips zijn om te gaan skien met twee kinderen van 4 en 6 in dit gebied hoor ik het graag.

Groeten Marcel.

http://www.skiareal.cz/mapy

Marcel,

Als je met de lift Medvedin omhoog gaat kun je rechtdoor skieen richting het bos (dus niet 13A linksaf nemen)
via het bos is een route die voor beginners ook heel goed te doen is.Je komt dan uiteindelijk (na 2,5 km) uit
in Horni Misecky hier kunnen kinderen heerlijk skieen op piste die goed te doen is er zijn 2 liften (links en rechts)
je kunt dan ev. de piste oversteken 13B je komt dan uiteindelijk weer uit bij Medvedin (alleen het laatste stukje naar Medvedin (waar 12a en13b samen komen is een stukje rood)

Plaats een reactie