Gezocht: goed en betaalbaar onderkomen la Tania!?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

Beste wintersporters, afgelopen jaar ben ik sinds lange tijd weer in les Trois Vallees geweest en het was een waar paradijs. Ik verbleef in st. Martin de Belleville wat me erg goed beviel. Dit jaar wil ik echter wat meer centraler zitten namelijk in la Tania. Wie kan mij een goed en betaalbaar onderkomen adviseren in la tania voor 2 personen… alvast bedankt!

bart

La Tania ligt niet erg centraal in de Trois Vallees. Meribel ligt dan centraler. Zo is de afstand van La Tania naar ValThorens een behoorlijk eind skien en zul je dan vaker vertoeven aan de kant van Courcehvel. Voor meer La Tania info kijk eens rond op:
http://www.latania.co.uk/

Ik snap wat je bedoeld, maar ik zit liever niet in zo’n groot massa dorp. Daarom heb ik eerder al voor st. Martin gekozen. Ik ben er een aantal keer doorheen geboard het lijkt me ook gewoon een leuk en gezellig dorpje. Maar bedankt voor je reactie…

bart

Ben 3x in La Tania geweest. Inderdaad een niet al te groot dorp maar wel met alle voorzieningen. En in die engelse kroeg 's avonds meerdere keren geweest toen daar wat muziekbandjes speelden en was erg gezellig. En natuurlijk echt skien/boarden tot aan de voordeur van je appartement. Hebben altijd een iets groter appartement voor aantal personenen genomen dan waar ie voor bedoeld was. Heb je meer ruimte dan ;-)

Waarom dan niet opnieuw St Martin? Met die nieuwe liften is de verbinding prima.
Als je echt "niet massaal" wilt zitten, ga eens naar Le Bettaix ;)

Ja, op zich heb je gelijk Menno, st. Martin was op zich top hoor, want je zit tegenwoordig overal hartstikke snel, maar ik hou gewoon van verandering en in la Tania heb je meteen vanuit het dorp iets meer uitwijk mogelijkheden (wel eerst een lift nemen natuurlijk). Ik zie dat er vanuit le Bettaix een stoeltjeslift gaat. Dat zou op zich ook wel een optie zijn inderdaad…

bart

Gave apres-ski ook daar… maar schijnbaar wel mooie chaletjes

Nog een pluspunt: de fenomenale offpiste route vanaf de kant van La Masse eindigt in le bettaix

We zijn een paar keer in La Saboia in La Tania geweest. Erg goed bevallen, mooie vrij ruime appartementen. Voor de deur parkeren, tot aan de achterdeur skien. Vlak bij de prachtige pistes van Courchevel en mooie afdalingen terug naar het dorp. Volgende keer Trois Valees wordt vast weer La Saboia.

Plaats een reactie