Barvrouw gezocht voor komend winterseizoen!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Gardena

Wil je van komende winterseizoen een feestje maken? Ben je een barvrouw? Ski of snowboard je graag? Houd je van je de bergen!?

Dit vind je allemaal bij onze après-ski bar de Snowbar gelegen in de Italiaanse Dolomiti Superski resort. Bij ons kun je s’ochtends de pistes op en s’middags werken. Wij zorgen voor huisvesting met kost en inwoning gedurende het seizoen. Ook krijg je korting op je ski uitrusting en je skipas.

De snowbar is in ST. CRISTINA in Val Gardena, de plek om te apresskien onderaan de bekende World cup afdaling Sasslong. In dit gebied wordt voornamelijk Duits gesproken. Het winterseizoen loopt van december tot en met april.

Heb je interesse, meen dan contact met ons op! We kijken ernaar uit om er weer een fantastische winter van te maken.

Duitse tekst:
Willst du arbeiten wo andere urlaub machen? Bist du BARISTIN? machst du gerne party? Fährst du gerne ski oder snowbord? Liebst du die Berge? Das findest du bei uns wir sind eine Apreskibar im Dolomiti Skiresort in italien. Bei uns kannst du Vormittags Skifahren und am Nachmittag arbeiten. du bekommst von uns unterkunft und verpflegung rabatt auf Skiausrűstung und Skipass.
Wintersaison von Dezember bis April.

Voor info of vragen kunt u mailen (Engels of Duits) naar a.snowbar@gmail.com

Ik ben geen barvrouw en denk ook niet dat ik belangstelling zou hebben dat te worden.

Voor diegene die wel geïnteresseerd zouden kunnen zijn, zou je wellicht iets meer info kunnen verstrekken. Van hoe laat tot hoe laat zijn de werktijden, hoeveel dagen per week. Hoe ziet het team eruit. Wat behoort tot de werkzaamheden. Hoe ziet apres-ski er in Italië momenteel (Corona-regels) uit. En wat zijn de inkomsten, naast kost en inwoning en wat local-korting. Enz enz.

Edit: Oh ja, en waarom specifiek een barvrouw?

*bericht bewerkt door Veenhoorn op 25 nov 2021 00:16

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Edit: Oh ja, en waarom specifiek een barvrouw?

Veenhoorn op 25 nov 2021 00:15

Hier in België is een dergelijke advertentie/vacature een inbreuk tegen de Genderwet (10/05/2007).
Stel dat ik zou solliciteren en ik krijg deze job niet omdat ik man ben dan heeft mijn advocaat weer even werk en ik ben alweer een schadevergoeding rijker.
Ik zal er eens over nadenken.😈😈

*bericht bewerkt door bartvwg op 25 nov 2021 07:51

Bla, bla, bla.

Is het niet in sommige landen/regio’s gebruikelijk om de vrouwelijke variant standaard te gebruiken ipv de mannelijke. Dus dat hij barvrouwen m/v zoekt, waar dat vroeger barmannen m/v was?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Is het niet in sommige landen/regio’s gebruikelijk om de vrouwelijke variant standaard te gebruiken ipv de mannelijke. Dus dat hij barvrouwen m/v zoekt, waar dat vroeger barmannen m/v was?

Roy83 op 25 nov 2021 08:29

Ja, dat mag maar die m/v moet er dan wel bij staan. Zoals bij - bijvoorbeeld - vroedvrouw.

Bla, bla, bla.

Is het niet in sommige landen/regio’s gebruikelijk om de vrouwelijke variant standaard te gebruiken ipv de mannelijke. Dus dat hij barvrouwen m/v zoekt, waar dat vroeger barmannen m/v was?

Roy83 op 25 nov 2021 08:29

je vergeet de X

dus m/v/x

enne werken voor je geld? da’s ook niet echt woke…

enne werken voor je geld? da’s ook niet echt woke…

Daffie op 25 nov 2021 09:21

Brrrrrrrrrrrr, werken… 😳🤢🤢🤢

Bla, bla, bla.

Barpersoneel gezocht. Zo probleem opgelost.

Wordt er eens om een vrouw gevraagd, gaan de mannen weer moeilijk doen ;)

Wordt er eens om een vrouw gevraagd, gaan de mannen weer moeilijk doen ;)

elisabeth101 op 25 nov 2021 19:23

Meestal is het andersom. 😇

Bla, bla, bla.

@RedNas iets voor jou! Dirndl aan en gaan! @Paul’ski ga jij er weer een feestje van maken?

@SuperFranski, het is zeker het overwegen waard! 😉

Plaats een reactie