Ebenfeld X-Press

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Ik was op de pistekaart van Gerlos aan het kijken, en het viel me op dat de Ebenfeld X-Press al een paar dagen gesloten is.

Nu hebben wij er 1 persoon bij waarvoor dit de eerste keer wintersport is, die heeft door de lockdown maar 2 uurtjes in de hal les gehad en kreeg geen groepslessen meer geboek in Gerlos, en privé alleen is wat duur.

De Ebenfeld X-Press lift leek me ideaal voor haar om daar wat te oefenen op piste 34+32. Zo zouden we zonder van blauwe piste af te gaan toch redelijk wat meters kunnen maken boven Gerlos.

Weet iemand of die lift met een reden gesloten is, en of er nog een planning is om deze open te gooien?
Anders moeten we mogelijk in de ochtend de skibus pakken naar een ander dorp, of alleen Piste 34 en de kinderweides gebruiken om te oefenen. De sleeplift onderaan het dorp lijkt namelijk ook gesloten te zijn.

Mvg,

Henk

Zie nu na wat zoeken op de site van het Zillertal dat deze vrijdag weer opent. Goed nieuws voor onze nieuweling, en excuses voor de forumvervuiling.

*bericht bewerkt door Thehenk op 12 jan 2022 14:48

Zie nu na wat zoeken op de site van het Zillertal dat deze vrijdag weer opent. Goed nieuws voor onze nieuweling, en excuses voor de forumvervuiling.

Thehenk op 12 jan 2022 14:44

Excuses aanvaard.

Mr. Slow

Plaats een reactie