Skipas via Sunweb

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Hoi,

Wij hebben via Sunweb incl skipas geboekt. Wij komen op een zondag aan in Gerlos. Wanneer ontvang je je skipassen? Is dat bij aankomst of pas de dag erna?

Ik heb op maandag om 9 uur de privé lessen geboekt en zou heel onhandig zijn als we ze maandag pas kunnen halen.

Sunweb al gemaild maar die zijn niet al te snel en de skischool ook gevraagd of we om 11 kunnen ipv 9.

Groet Lisette

Ik heb mijn skipassen tot nu altijd op de dag van aankomst kunnen ophalen zonder problemen. Sunweb stuurt als het goed is twee dagen voor vertrek de details. Moet vast goed komen!

Wij zijn al meerdere keren met Sunweb op wintersport geweest. De skipassen liggen altijd al netjes klaar bij aankomst (bij receptie van hotel, of bij eigenaar appartement), dus geen zorgen. Fijne vakantie!

Ah top! Dank je wel, geeft toch iets meer rust.

Afgelopen week kwamen we zaterdag aan en hebben ze direct opgehaald bij de lift met ingangsdag zondag. Geen enkel probleem dus!

Bij ons lagen ze dus gewoon klaar bij de lift en niet bij het appartement. Maar dat lees je wel op de vouchers bij de info die je nog krijgt!

🏂

Ga naar mijn sunweb, daar staan al je documenten inclusief vouchers voor je skipas. Naar mijn weten kun je gewoon naar de bali lopen met die vouchers en kun je je skipas afhalen. Hij is alleen nog niet geldig.

*bericht bewerkt door Sneeuwschrapert op 03 mrt 2022 09:06

Meerdere mogelijkheden:

  • Je krijgt een voucher in je reisbeschrijving en daarmee ga je (ook mogelijk op aankomstdag) naar de (hoofd)skipas loket
  • Je moet ze ophalen op aankomstdag of volgende dag bij iemand van Sunweb in een bar/resto met een voucher in je reisbeschrijving
  • Ze liggen klaar bij je accommodatie (al komt dit niet veel voor)
Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Volgens mij ligt het eraan of ze reisleiding in de buurt hebben. Zo ja, dan liggen ze klaar bij je hotel. Dit hadden we in januari nog en de passen waren ook al gekoppeld aan de qr, want dat hebben wij niet hoeven doen ( gewoon vergeten en er de volgende dag achter komen dat anderen dat wel moesten doen). Maar hiervoor hebben we heel vaak in gebieden zonder reisleiding gezeten en dan krijg je een voucher waar op staat bij welk dalstation je ze kunt halen.

Net na het plaatsen van dit bericht is de mail ontvangen met de vouchers en staan ze in in mijnsunweb. Daarop staat vermeld dat de skipassen af te halen zijn bij de reisleiding. Weer geleerd dat geduld een schone zaak is!

Allen bedankt voor de info. Nog 10 dagen geduld!

Plaats een reactie