Leukste dorp zillertal arena

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

Wij zijn aan het oriënteren voor een wintersport in januari 2023 we zouden graag weer naar Zillertal gaan.
We zijn hier een aantal jaren terug ook geweest, toen zaten wij in Köningsleiten, alleen vond ik dit dorp qua levendigheid niet zo leuk.
Hebben jullie nog suggesties voor een leuk dorp? en eventueel ook direct een goeie accommodatie? mag zowel een hotel als een appartement zijn. We zijn met 2 personen.

*bericht bewerkt door moderator (Roel) op 06 apr 2022 09:16

Voor levendigheid moet je in Gerlos gaan zitten.

Mayrhofen is ook wel het nodige te beloven. Maar Gerlos denk ik nog meer.

Verder is het allemaal geen werelds gebeuren volgens mij…

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 07 apr 2022 11:25

Heb zelf NIETS met après-ski maar Mayrhofen heeft ook wel zijn feestjes, hoor ik toch ( van zoon met vrienden😁)

Born to run. B.S.

Gerlos hebben wij zelf niks mee, het gaat ons niet zo zeer alleen om de apres ski hoor ( al kan het heel leuk zijn haha ) maar ook meer om leuke restaurantjes waar je 's avonds lekker uit eten kunt enzo.

Gerlos hebben wij zelf niks mee, het gaat ons niet zo zeer alleen om de apres ski hoor ( al kan het heel leuk zijn haha ) maar ook meer om leuke restaurantjes waar je 's avonds lekker uit eten kunt enzo.

c_borne op 06 apr 2022 08:59

dan blijft eigenlijk alleen Mayrhofen over .Uit eten kan in ieder dorp maar Mayrhofen heeft dan toch de meeste mogelijkheden.

Ik sluit mij bij @ruudsan aan. Mayrhofen is dan het alternatief wat min of meer overblijft. Check alpenresort Thanner even qua mogelijkheden in Mayrhofen. Midden in het centrum van Mayrhofen, op pak 'm beet 60 meter van de Penkenbahn en 150 meter van de Ahornbahn. Leuke restaurants zat binnen op maximaal 200 meter loopafstand van het alpenresort.

Skiing is not a lifestyle, it's life.

Je hebt al aangegeven het niks te vinden, maar mocht je toch naar Gerlos gaan, kan ik Alphenherz hotel echt heel erg aanraden. Vriendelijk geholpen, super flexibel met boeken en vroeger inchecken, mooie ruime kamers, perfecte locatie en een goed ontbijt.

Zell am Ziller vindt ik ook wel leuk dorpje, iets minder druk dan Mayerhofen, je skiet dan toch op het gebied van Gerlos/Königsleiten. https://www.braunhof.eu/ of https://www.hausfranka.at/

Dienten Die Alte schule

Haus Alpina ligt aan de zwarte dalafdaling. Ook een gezellig tentje bij de lift.

Maar wel even lopen naar het dorp. Voor ons (sportief) geen probleem, maar je moet dat wel willen.

Totales Vollidiot

Bedankt voor jullie reacties! We gaan ons oriënteren op Zell am Ziller en Mayrhofen.

Plaats een reactie