Autosleutels verloren help

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Is er iemand die in deze week voor oud en nieuw nog vanuit Nederland naar Gerlos rijd?

Wij zijn onze autosleutels op de piste verloren en hebben geen reserve mee.
Als iemand onze reserve mee zou kunnen nemen vanuit omgeving Alkmaar en mee kan nemen naar Gerlos zouden we enorm geholpen zijn.

Ik niet, maar je kunt het eens bij de anwb proberen als je lid bent. Of lid worden van de anwb.

Of misschien is verzenden via een spoed pakket een idee?

Probeer eens bij de receptie van een groot hotel daar.
Ik werk in een hotel in Oostenrijk en heb regelmatig contact met gasten die binnenkort komen, als jij een aanbod doet wat leuk is om aan andere gasten over te brengen dan is men daar vast toe bereid. Uiteindelijk kan zoiets iedereen overkomen.
Het heeft geen zin mij te vragen, ik ontvang bijna alleen maar Duitsers en Zwitsers en ik werk op de grens met Zwitserland.

Gewoon via een pakketdienst laten versturen, via express dinsdag versturen en woensdag, uiterlijk donderdag wordt het afgeleverd.

Wij hebben ook eens paspoorten nagestuurd naar Oostenrijk. Een dag later werden ze geleverd. Via een post nl. Succes.

Bedankt allemaal voor de reacties en advies. We hebben iemand gevonden die dinsdag onze sleutel komt brengen.

Plaats een reactie