Advies après-ski Zillertal

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena en Gerlos

Over 2 weken ben ik in het zillertal te vinden. Kom er al meerdere jaren maar vorig jaar ben ik een beetje teleurgesteld in de après-ski in Gerlos(kwam ook door corona). Veel hotelbarren dicht zoals Little londen en ik hoorde dat Little London ook niet meer voor buitenstaanders open gaat. Nu hoop ik dat het een speculatie is, wie kan mij vertellen hoe het is?

Lang verhaal kort wie o wie kan mij vertellen wat er nog geopend is in Gerlos, naast de CinCin en Seppi’s? Mayerhofen vond ik eigenlijk leukere après-ski hebben vorig jaar.

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 21 jan 2023 11:14

Ben ook wel benieuwd. Ik ben over 1,5 week weer sinds heel lange tijd in Gerlos. Waar moet ik wel/niet heen voor de apreski?

...ski-addict...

Het ligt er ook aan wat je zoekt. De ‘klassiekere’ Duitse/Oostenrijkse après-ski, of zoek je voornamelijk Nederlandse après-ski? Daar zit mijn inziens wel een verschil in.

Voorheen, en nu ook nog verwacht ik, had je ook nog Luigi’s turbobar. Aanzienlijk beter dan de decadente en patserige CinCin.

*bericht bewerkt door Skizoeker op 21 jan 2023 10:28

Als je een dag naar Kaltenbach zou gaan, dan kan ik zeker de ‘Postalm’ aanraden!

Seppi’s downtown zal nu ook wel open zijn. Was met oud en nieuw al in gebruik voor besloten feest.

Een paar jaar geleden in Gerlos geweest,en uit nieuwschierigheid toch eens in de Cincin geweest,ik bestelde ‘funf bier bitte’ en ze verstonden mij niet (bestelling moest in het Nederlands zijn) …direct buiten gestapt en zelfs geen pint gedronken en naar Luigi!s turbobar geweest,waar het wel degelijk beter was !

Als je een dag naar Kaltenbach zou gaan, dan kan ik zeker de ‘Postalm’ aanraden!

Steven2 op 21 jan 2023 11:13

Zeker, in heel het Zillertal is de Postalm mijn persoonlijke favoriet! Sta je ook tussen de Duitsers en Oostenrijkers ipv Nederlanders

Luigi’s turbo bar is erg leuk met een internationaal publiek.
De Cin Cin natuurlijk voor NL-apres-ski en ook de country club is verbouwd tot Cin Cin Party Keller.
Little London is omgebouwd tot Apres-chic met hapjes en drankjes.
Daarnaast natuurlijk de diverse kleine barretjes.

voldoende te kiezen.

Postalm en bruck’n stadl is leuk om je even volledig vol te gooien

Hoe Hoger Hoe Beter

Postalm is idd erg leuk maar niet in gerlos.

Wij doen niet zo veel aan apres ski, we blijven wat hangen onderaan de lift/dalafdaling die we als laatste nemen waar de auto staat… we dobbelen dan wie er terug moet rijden… ;)

Zodoende bij de Postalm kaltenbach terecht gekomen, IceBar in mayrhofen, Krocha Alm bij Zell…

Hannes Alm in Konigsleiten.

Plaats een reactie