Begin april

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

Begin april gaan we naar de Zillertal Arena maar ik ben bang dat niet overal sneeuw ligt.
Ik weet dat ik naar de Hintertuxer Gletscher kan maar ligt er elders ook nog sneeuw?
Welk gebied raden jullie aan?

Ik ga in juni een week naar de Belgische kust maar ik ben bang dat het dan regent.
Wat raden jullie aan?

Achterlijke reactie. Reageer dan niet.

@Lauratralala Zo raar is die reactie ook weer niet. Het weer over 3 dagen is al lastig te voorspellen, laat staan over 6 weken. Momenteel is het niet fantastisch, maar dat betekent niet dat het helemaal niet meer gaat sneeuwen de komende tijd. Zillertal Arena heeft best veel pistes op redelijke hoogte liggen. Ja, de dalafdalingen naar Gerlos en naar Zell am Ziller zullen naar alle waarschijnlijkheid niet meer open zijn (die naar Zell is al dicht). De rest is vaak best wel meer dan prima.

Iemand die het gebied kent zal weten in welk dorp je beter wel of niet kunt zitten en als alles sneeuw onzeker is in april dan zou je dus naar Hintertux moeten.
Maar ik zal het checken bij mensen die het gebied wel kennen.

Iemand die het gebied kent zal weten in welk dorp je beter wel of niet kunt zitten en als alles sneeuw onzeker is in april dan zou je dus naar Hintertux moeten.
Maar ik zal het checken bij mensen die het gebied wel kennen.

Lauratralala op 18 feb 2024 23:55

Juist, ik antwoord je vraag die je specifiek voor de Zillertal Arena doet, en dan is het niet goed? En bedankt he.
Maar goed, ik maak eruit op dat jullie naar het Zillertal willen gaan, maar nog niet weten waar? Dus geen specifiek gebied (Kaltenbach/(Hoch)Fugen, Zillertal Arena of Zillertal 3000) afgesproken.

Gerlos en Koningsleiten (lijken mij dan betere opties)

Zermatt. (Ook voor jou, @drikus).

Zermatt. (Ook voor jou, @drikus).

DrPhil op 19 feb 2024 10:16

😂

In juni?

Plaats een reactie