Landgraaf zondag 5 juni. Wie gaat er mee?

Ai, beterschap! Hopelijk te opereren/fixen…

Ik hou de 5e nog even in optie.

Ai. Beterschap Lars.

Een geringe kans, waar ik even m’n best voor ga doen, maar mogelijk sluiten @Tiny-M en ondergetekende zich toch weer aan! :D

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ga er zijn Zondag 5 Juni - Gok ergens tussen 11:00 en 13:00.

Ik kom rijden uit Breda met een klein autootje maar reis van Landgraaf weer terug naar Groningen.

BBQ graag mee, tijd maakt niet veel uit. Het wordt een latertje :)

En Lars en NiekNiek - beterschap met de blesures.

Heeft iemand (die komt) een goede videocamera? Het lijkt mij leuk om een goed filmpje van mijzelf te (laten) maken als ik aan het skiën ben. Ten behoeve van video-analyse en algemene vernedering hier op het forum en op sociale media…

Mijn telefoon levert alleen maar heel slechte beelden en met mijn compactcamera kan je wel HD filmen, maar niet inzoomen (en dan lijkt op een piste alles al snel heel ver weg).

Heeft iemand (die komt) een goede videocamera? Het lijkt mij leuk om een goed filmpje van mijzelf te (laten) maken als ik aan het skiën ben. Ten behoeve van video-analyse en algemene vernedering hier op het forum en op sociale media…

Mijn telefoon levert alleen maar heel slechte beelden en met mijn compactcamera kan je wel HD filmen, maar niet inzoomen (en dan lijkt op een piste alles al snel heel ver weg).

GiGi op 25 mei 2016 11:33

Ik ga kijken of een GoPro Hero 2 kan meenemen. Kan ik wat opnames van mensen maken die dat willen.

^ Probleem met een gopro is dat je niet kan inzoomen terwijl je filmt. Voor effectief videoanalyse te doen moet je iemand een vrij lang stuk piste filmen vanuit een stabiele positie.

Eigenlijk hebben we gewoon zo’n standaard videocamera nodig met een zoom.

Tenzij je natuurlijk op volle snelheid achteruit kan carven… dan krijgen we een mooi constant beeld van voren ;)

Camera achterop de helm van degene voor je. Maar alsnog: met een gopro moet je behoorlijk dichtbij zitten om het goed te kunnen zien.

Ik neem mijn camera wel mee @GiGi. Ik heb er al veel skiërs mee gevolgd(zowel front view als back view) en dat lukt ondertussen wel aardig om dit al boardend te combineren. Enkel de belichting indoor kan nog wel tegen vallen(vrij donker).

Kan er helaas niet bij zijn.

Übung macht den meister!!!

@gigi begrijp ik het goed dat alles nu open is en er geen stuk is afgezet voor trainingen?

Hoeveel toezeggingen zijn er nu?

Snowworld heeft dat aangegeven. Mogelijk dat in de ochtend nog een deel van de rode piste wordt gebruikt voor trainingen, maar de piste is - zegt men - wel gewoon open voor recreatieskiërs.

Momenteel toezeggingen van: @Huski, @Arnh, @Jorian, @Tiny-M, @CJAHulskamp (mogelijk met kinderen), @HenriS, @JoostW, @Menn0, @Pirmin (met kind) en ikzelf.
@Sneeuwbaard, @DSVier, @Alex, @Frank9, @Jeroen6 en @Bennie hebben nog niet definitief besloten. Jijzelf hoort ook in dit rijtje.

Ik haak ook af. Is toch een beetje errug veel uit de richting :-)

When life gets too complicated.... SKI

Helaas kan ik niet, heb een vol weekend (zaterdag 4 juni ook al een BBQ). Volgende keer wellicht. Veel plezier in iedergeval!

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Als er iemand in de buurt van Nijmegen komt en ruimte voor een bijrijder en een snowboard heeft kan ik mee. Met het OV is het ineens errug veel uit de richting helaas.

@bennie als ik ga, kun je met mij mee. Weet ik van t weekend.

Bbq is lunch?

@bennie als ik ga, kun je met mij mee. Weet ik van t weekend.

Bbq is lunch?

rmgb op 26 mei 2016 18:51

Dat laatste zou mijn voorkeur zijn, aangezien ik sociale verplichtingen heb waardoor ik iig in de middag weer moet verkassen.

Bbq als lunch zou mij ook beter passen, wil niet al te laat thuis zijn zondag (moet 1,5 uur rijden).

Bbq als lunch zou mij ook beter passen, wil niet al te laat thuis zijn zondag (moet 1,5 uur rijden).

Pirmin op 26 mei 2016 19:19

ik ook :D

Certified ski-boy, glijbewijs

Had gisteren foto’s getrokken van de ski’s in het testrek bij Duivenstein op vraag van @Gigi , maar om de een of andere reden ben ik een aantal foto’s kwijt…

Anyway, deze stonden er zeker:

  • Atomic Redster SL
  • Dynastar Active
  • Elan Insomnia
  • Nordica NRGY 90
  • Elan Amphibio 84Ti
  • Elan Amphibio 16
  • Salomon X-drive 8.0

BBQ als lunch is voor mij ook prima :)

Inmiddels is duidelijk dat ik ook kan op de 5e.

BBQ neem ik met de lunch omdat ik in de middag weg moet wegens sociale verplichtingen.

@DSvier ik neem dan aan gefeliciteerd !!!

Ik hoop dat de Salomon en de Nordica er dan ook nog staan om ze te testen.

May the ski force be with you !!

Dat neem jij terecht aan, @cjahulskamp. ;) Dank!

Hoi Joost,

Waar woon je in het oosten.? Ik rij vanaf het oosten namelijk. Ik weet in de loop van deze week of ik er zondag kan zijn. (Probeer vrij te vragen van het werk) stuur me maar even een persoonlijk bericht :)

Dat neem jij terecht aan, @cjahulskamp. ;) Dank!

DSvier op 29 mei 2016 16:52

Even op de trein met onbekende bestemming springen … proficiat :)!

Ik twijfel nog erg, vorige keer werd het toch wel snel saai en het is voor mij aardig prijzig om in m’n eentje de benzinekosten te betalen nu @Jesper niet meegaat…

Certified ski-boy, glijbewijs

Tsss saai, met al die leuke mensen???
Waar moet je ook alweer vandaag komen?

Uit NIeuwegein toch? Daar kom ik praktisch langs…

##durftevragen @Jorian

Plaats een reactie