Sottoguda kloof bij Marmolada, Italië

Dit onderwerp gaat over de bestemming Alta Badia

Weet iemand of de Sottoguda kloof bij Arraba/Marmolada weer open is en men er weer door kan skiën, ik ben zeer benieuwd of er iemand weet of dat weer kan.

Benny

nee
is al een topic over gemaakt

Ik zit nu in Colfosco. Dacht gisteren op de borden te zien dat de Gebirgsjägertour open is.

Je rijdt er bijna langs (ziet er niets van) met een (taxi)busje als je van Malga Ciapela naar Alleghe rijdt.

Ik zit nu in Colfosco. Dacht gisteren op de borden te zien dat de Gebirgsjägertour open is.

Noblesse op 09 jan 2022 20:57

Absolute aanrader! Die kloof sla je jammer genoeg gewoon over als die (nog) niet open is.

Volgens mij was hij vorige week nog dicht inderdaad, stond een bordje bij de marmolade gondel. Ben gister teruggekomen van een weekje Alta badia. Rest was wel open, maandag en dinsdag harde pistes, woensdag een mooie laag verse sneeuw gehad in het hele gebied waardoor de pistes perfect waren de overige dagen. Mooi zonnig winterweer, starten bij -15 in de ochtend met weinig wind. Prachtige week gehad.

De serrai di sottoguda blijven zeker heel 2022 nog dicht. Een week of 2 geleden gelezen in de corriere degli alpi…maarkan t artikel niet meer vinden.

Afgelopen zomer vertelden medewerkers ons dat hij in april 2023 weer open gaat…geen idee hoe betrouwbaar die informatie is.

Goedemorgen, weet iemand of de kloof al weer open is?

Pas in de zomer 2024, dus volgend ski seizoen.

Plaats een reactie